• dreamy

Gaaaaah! Är en gift kvinna om några timmar!!!!11-11-11

Hjääälp!! Gifter mig snart!!! Är helt plötsligt skitnervis! Längtar men vill samtidigt bara ha det överstökat och bli "fru Backlin"...
    Är så lycklig, nervig och hispig å har ingen att "ta ut" det på!!! (Blivande maken var utschasad efter allt fix idag och ligger och snarkar i vardagsrummet, den svikaren!) Vem ska jag nu pladdra av mig hos :)
    Tror vår femåring skulle tycka det var var kul om mamma väckte honom mitt i natten och pratade bröllopsnerver, eller hur? ;)
    Nä puss å kram på hela världen så ska jag gå och ta ett varmt bad och försöka bli sovsugen. Funkar inte det så får jag väl hänga på FL ända tills imorgon ;)

• Svar på tråden Gaaaaah! Är en gift kvinna om några timmar!!!!11-11-11
  • dreamy

Tack Solig

Ja vi trodde vi var ganska själva om datumet, men läste häromdagen att kyrkorna runt om i landet har helt fullt upp imorgon med alla vigslar... Fler som gör det enkelt för sig när det gäller att komma ihåg bröllopsdagen, kanske?? Obestämd

Har halsbränna... måste gå och knapra rennie...

(skulle egentligen gärna tjuvöppna lite skumpa och hälla i mig för att kapa nerverna lite, men jag får nöja mig med halsbrännemedicin å lite av småtrollens saft)

Kram kram!

• dreamy

Förresten , var tills för bara nån vecka sedan helt cool och ville mest gifta mig för att det är praktiskt och "för att det ska vara så" liksom...

Nu, om någon säger "grattis till bröllopet" så börjar jag

1. Grina. I alla fall 90 % av gångerna. (Skittragisk - I know!)
    2. Pladdra om bröllopsgrejer. Som är TOTALT ointressanta för Exakt varenda individ i hela universum förrutom mig och, i några få få fall,  min karl.

Vill bli kvitt bröllopsmonstret inom mig!!! Kan det inte bli måndag nuuuu, så allt är klart???????????

• Kameliadamen

Lycka till!

Jag har sett att vissa kommuner anordnar drop-in-vigsel just denna dag, då det är ett häftigt datum. 

Själv gifte vi oss på 08-08-08.  :)   

• Nossmiarfe

Haha.... De nerverna är inte att leka med! Jag råder dig att gå rakt fram när du kommer till kyrkporten så du inte gör en avstickare. Lycka till!

• Parniara

Det går bra ska du se.

Vi har varit gifta i flera år nu och det är fortfarande lika härligt att säga "min man"

• hinkelmanholmsten

Vi gifte oss också 11.11.11 kl. 11:11 bytte vi ringar och blev man och hustru:)

De var/är ett härftigt datum och i Sigtuna Rådhus där vi vigdes där var de full rulle både innan och efter vår vigsel den dagen :)

Grattis!:)

Svar på tråden Gaaaaah! Är en gift kvinna om några timmar!!!!11-11-11