• zanna90

Vad tror ni, är det en pojke ?

Hej !!

Jag tag med min svärmor var på UL i Torsdags. Är i v14 och förväntade mig verkligen inte att se något kön. Han ändå läst att man KAN sa det i v.14

Men när min underbara bm kollade på min bebis "underifrån" Särande den på benen och både jag och min svärmor sa "Är inte det där en snopp" Varav min bm sa att "Det är väldigt små strukturer vi titar på, men det såg lite misstänkt ut"

Nu har jag "Print Scrn" en bild av videon vi spelade in. SÅ vad tycker ni ? Är det en kille i min mage ? :D

Min bild ligger i mitt fotoalbum, snälla gå in och kika :D

• Svar på tråden Vad tror ni, är det en pojke ?
  • MiScHoOo

v. 14 lite tveksamt eftersom flickor och pojkar ser likadana ut. för att vara säker vänta till minst v 16

• zanna90

Då tror vi samma då Flört Tycker det syns tydligt både pung och penis, men jag har ju inte direkt erfarenhet Skrattande Har du sett dina killar på Ul ?

• As mamma

Förra gången jag var gravid såg läkaren helt klart att det var en pojke i vecka 14, så det går visst att se!

• zanna90

Vad spännande Skrattande ja man har ju hört att de "ska" gå att se i v 14 redan Cool

• Louise89

Jag tycker också att det verkligen ser ut som en pojke!

• gbgumman

Jag och bm såg att vi vänta en flicka i v. 13. Och inte såg det ut sådär. Vi hade tre prickar i en triangel.

• Maximumtaste

ser ut som en kille :) när jag gjorde vul i v 18+4 visade bm oss i samma vinkel som sitt kort och det såg precis ut sådär :) hon sa att det definitivt är en pojk :)

• baby1987

Hejsvejs!

Jag tror att det är en pojke i din mage, till tusen :)
    Har lite samma fråga, lånar din tråd ;)

Ser ni nått nedanför benet på min bebbe?
    Vänder ni sen upp bilden/skärmen så att bebben blir sittandes på rumpan, ser man tydligt att det är nått där.
    Pojke eller flicka?

UL från vecka 19+3.

Svar på tråden Vad tror ni, är det en pojke ?