• 110926

Andra ensamma mammor i Norrköping?

Hej, söker glada singelföräldrar i norrköping eftersom vi är nyinflyttade snart och jag vill ha många att umgås med Glad. Jag är 24 år och min dotter är 1 år!

• Svar på tråden Andra ensamma mammor i Norrköping?
  • ärtan o jag
    Ciissiii skrev 2011-11-14 18:14:49 följande:
    Hej hej!

Jag är oxå singelmamma och bor med min dotter på 20 månader (varannan vecka)

Vart i stan bor ni?

Min dotter går på Vittra o vi är supernöjda med den förskolan. 
    Hej Cissi. Jag bor i Ljura. Har min son nästintill heltid, han pappa bor i ronneby så vi har löst det så tillsvidare allafall. 

Känner du till stan och så eller. Vi har ju bara bott här 2 månader...... 
  • Ciissiii

Jag är uppvuxen här så jag känner till stan bra :)

• 110926

Jag är singel, ska bli lite konstigt att bo ensam (ensam vuxen iaf :P) eftersom jag bor med mitt ex fortfarande.. Men ska bli skönt också, vill bara ha massa roliga människor att umgås med så jag inte känner mig så ensam :)

Pluggar på distans nu men tänkte börja i Linköping nästa höst :) Vad gör ni tjejer?

• ärtan o jag

Jag e sjukskriven för tillfället, men hoppas på att komma igång med nåt snart, e bara drygt att sitta här hemma Jag vill gärna umgås när du flyttar hit, är oxå rätt ensam här Ska du ha din dotter på heltid el ska exet oxå flytta till Norrköping?

Cissi om du känner för att hitta på nåt nån dag gör jag gärna det  

• Ciissiii

Absolut! det gör jag gärna känner mig oxå rätt ensam emellanåt :/

• 110926

Nej vi ska väl ha henne halva tiden ungefär, får se hur vi delar upp det.

Cissiii när började ni med varannan vecka? Har det funkat bra (för dottern)?

Vi kanske kan ses någon dag alla 3 (6) ? :)

• Ciissiii

Vi började i somras och det har funkat förvånansvärt bra :) vi har varannan vecka men med 2 umgängesdagar på den andras vecka, så det inte blir så många dagar ifrån tösen :)

Låter som en superbra ide en liten playdate :)

• ärtan o jag

Ja jätte kul att ses allihop Men när skulle du flytta hit Madde T? Cissi om du vill ses innan så maila gärna mig på: maddemansson@hotmail.com el lägg till mig på fejjan ( Madeléne Månsson), gärna du m om du vill Madde T
    Kram på er  

• 110926

Vad knäppt, skrev ett inlägg här tidigare men det verkar ha försvunnit! Jag flyttar i december ngn gång, men är inte långt för mig så jag kan gärna ses ngt snart. så det inte rinner ut i sanden :) Okej skönt att höra att det fungerar bra! Ska bli sjukt jobbigt att vara ifrån henne så mkt känner jag :(

• Ciissiii
    ärtan o jag skrev 2011-11-15 17:47:46 följande:
    Ja jätte kul att ses allihop Men när skulle du flytta hit Madde T? Cissi om du vill ses innan så maila gärna mig på: maddemansson@hotmail.com el lägg till mig på fejjan ( Madeléne Månsson), gärna du m om du vill Madde T
    Kram på er  
    ok jag lägger till dig på fejjan så styr vi upp nåt till helgen kanske? lr har du/ni andra planer då?
  • Ciissiii
    110926 skrev 2011-11-15 19:18:32 följande:
    Vad knäppt, skrev ett inlägg här tidigare men det verkar ha försvunnit! Jag flyttar i december ngn gång, men är inte långt för mig så jag kan gärna ses ngt snart. så det inte rinner ut i sanden :) Okej skönt att höra att det fungerar bra! Ska bli sjukt jobbigt att vara ifrån henne så mkt känner jag :(
    mmm det är sjukt jobbigt men man får helt enkelt försöka hitta på saker hela tiden så man inte tänker på´t så mycket... 

vart bor du nu då?
    Då tycker jag vi styr upp en playdate snart jag jobbar på vardagarna så för mig passar helgerna bäst. 
  • ärtan o jag
    Ciissiii skrev 2011-11-15 20:26:14 följande:
    ok jag lägger till dig på fejjan så styr vi upp nåt till helgen kanske? lr har du/ni andra planer då?
    Ja gör det. I helgen ska James till sin pappa, och jag får ev besök, men om jag inte får det ses jag gärna ändå
  • Ciissiii

Ok, Bara o skriva på fb ifall det blir ändrade planer :)

Har ni gjort nåt kul idag?

• 110926

Madeleine Månsson i Söderköping är det du på fb ärtan? Vad heter du Cissiii? :)

Idag har vi inte gjort ngt speciellt, tvättat, pluggat och en lång power walk för att försöka få bort lite träningsvärk (funkade inte :P) Vad har ni gjort?

• Ciissiii

Sök på min mail ciissii@live.com så hittar du mig

Jag har jobbat en stund sen fick jag gå o hämta tösen från dagis som hade kräkts upp maten :( men nu verkar det inte vara nåt fel på henne iaf :) full rulle som vanligt :P men blir o va hemma veckan ut... ifall att.

• 110926

Jaha, stackaren :(

men skönt att vara hemma ändå :) har hon varit sjuk mkt sen hon började på dagis?

• ärtan o jag

Nej Madde t d e inte jag. Jag heter Madelene Månsson utan i men kanske e lättare att söka på mailen: maddemansson@hotmail. Com.

• Ciissiii
    110926 skrev 2011-11-16 22:40:02 följande:
    Jaha, stackaren :(

men skönt att vara hemma ändå :) har hon varit sjuk mkt sen hon började på dagis?
    Idag är hon som vanligt...hmm konstigt det där..

Nja tror vi haft sammanlagt  7 vab dagar sen hon börja i mars så är ju inte så jättemånga iaf :)
Svar på tråden Andra ensamma mammor i Norrköping?