• Fia 067

Ny utkliven Bi ;-)

Tjenixen!
    Skulle gärna vilja komma i kontakt med likasinnade tjejer i ungefär samma ålder.
    Är en singelmorsa på 48 år.
    / Fia

• Svar på tråden Ny utkliven Bi ;-)
  • Lacey

Kan tipsa om siten thegaymode.com
    Finns mycket homosexuella och bisexuella tjejer och kvinnor där

• abnorm

Gjorde mig nyss ett konto där inne, det var inget för mig som vanligt. Suck, när ska det komma lite mer mogna queera ställen med stor blandning på mentalitet. Väntar och väntar...

• abnorm
    abnorm skrev 2011-11-13 21:47:39 följande:
    Gjorde mig nyss ett konto där inne, det var inget för mig som vanligt. Suck, när ska det komma lite mer mogna queera ställen med stor blandning på mentalitet. Väntar och väntar...
    Vill själv komma i kontakt med likasinnade queera personer.
  • Lacey
    abnorm skrev 2011-11-13 21:51:07 följande:
    Vill själv komma i kontakt med likasinnade queera personer.
    Målet är en äldre målgrupp,men det krävs att ni stannar kvar inne på sidan och bjuder in era vänner. Vi har en dam som är över 60-år som är mycket aktiv!
    det är ett nytt community där du har möjlighet att vara med och påverka och göra din röst hörd, vi lyssna rpå medlemmarna!
  • abnorm

Qruiser har jag redan varit på alltför länge. Inget för mig. Det blir väl till att söka efter intressanta queera bloggar istället och skriva till intressanta människor den vägen. Jag har börjat ledsna på communities oavsett vad jag är ute efter.

• Anonym

nä qx är dålig sida, även sylvia är också en dålig sida vill man ha kontakt med en tjej får man nog låtsas att man skulle va en kille eller nått 

• Anonym

Träffade min fina genom qx.. gäller att våga skriva till någon och sen ganska så snabbt om man gillar varann träffas eller pratas vid på telefon. Vi började msna och körde webcamera efter 2 veckors skrivande på qx. 

Svar på tråden Ny utkliven Bi ;-)