• Lilla JJ

Ensamstående föräldrar/gravida i Borås?

Gör ett litet försök att få fler till vår grupp. Vi är ett litet men gott gäng föräldrar och barn som träffas på Öppna förskolan på Hulta tisdagar jämna veckor kl.13.30 -16.30. Vi fikar pratar och har det allmänt trevligt.
    Detta är et tilfäller endast för oss som är ensamstående så det finns inga andra där.

Även ensamstående gravida är välkomna. Vi är några stycken som har erfarenhet av hur det är.

Jag har en liten grabb på 15 månader och har varit ensam sedan jag blev gravid. Pappan har ingen kontakt med oss alls.

• Svar på tråden Ensamstående föräldrar/gravida i Borås?
  • Lilla JJ

Imorgon är det som sagt träff på Hulta! Bara att dyka upp när ni känner för det. Man behöver inte vara med hela tiden om man inte kan.

• Lilla JJ

Haha bra att puffa tråden lite. Men nu är det juluppehåll till januari. Sen kör vi igång träffarna igen

Mammas lille kille kom 100803
  • Lilla JJ

På tisdag den 15/5 är det träff igen. Vi brukar vara några mammor från 20 år och upp till 35 år. Barnen är mellan 6 månader och 5 år. Vi är alla ensamstående av olika anledningar. Är du också ensamstående?

• mammalovis

Vad härligt att ni har en grupp för bara ensamstående, det hade jag önskat i Nässjö med.

• Lilla JJ

Ja det är jätteskönt att träffa männsikor i liknande situation. Vi är inte jättemånga oftast 4-5 mammor med ett eller två barn var. Finns det inget i närheten av Nässjö?

• Lilla JJ

12/6 Blir sista gången innan sommaruppehåller

• HEP

Kommer det igång efter sommaren igen? Har en 3åring och gravid och beräknad den 8september, ensamstående.hade varit kul att träffa andra i liknande situation :)

• Lilla JJ

Vi kör igång nästa tisdag 21/8 vore kul om det kom lite fler.

• Lilla JJ

Nästa tisdag är det ny träff för oss som är ensamstående med våra små.

Svar på tråden Ensamstående föräldrar/gravida i Borås?