• Nyleve

Letar efter en speciell sorts trosor!

Hej!

Hoppas jag postar tråden i rätt del av forumet nu...

Jag letar efter en sorts trosor som i alla fall jag associerar med 90-talet.

Bild här: 26.media.tumblr.com/tumblr_lsi17mnVFl1r3g2xvo1_500.jpg (själva kroppen tillhör Drew Barrymore om någon undrar )

"Vanliga" i modellen, helt eller i alla fall typ 90% bomull, ofta vita med små blommor på och pytteliten spetskant. Hade ibland en liten rosett på också.
    (Hittade liknande på H&M men de var fel modell, fanns inte kvar i min storlek och kändes mer som bikinitrosor till materialet...)

Skulle bli jätteglad för tips på var man kan köpa såna!

• Svar på tråden Letar efter en speciell sorts trosor!
  • Nyleve
    kellikopter skrev 2011-11-14 07:55:35 följande:
    men va tusan ?! haha, när jag säker på google kommer den upp varje gång
    Haha, typiskt! Tack för att du försöker, i alla fall! Om det bara finns L kvar är det tyvärr ingen idé, behöver XS eller S, iblaaaand kan M gå bra också Rynkar på näsan
    Har glömt säga det! Just eftersom jag är ganska smal kan jag ibland ha kläder från barnavdelningen, så det är okej att länka därifrån också om någon hittar något perfekt!
  • Nyleve
    Bosco skrev 2011-11-14 08:02:03 följande:
    Åhléns
    Jag var där och kikade i förrgår men hittade inget speciellt! Vet att de hade lite "konstigare" underkläder (har bland annat ett par rosa trosor med blå flamingos på från Åhléns), men de slutade ta in det för några år sen.
  • Nyleve
    kellikopter skrev 2011-11-14 08:05:33 följande:
    Alltså ska du just ha vita småblommiga (verkar som du letar ungefär exakt likadant från bilden) så känns det som att victorias secret eller forever 21, amerikanska sidor är dom enda ställena du kan hitta just den färgen på.

dyra och kanske lite i minsta laget. ser ng mer ut som string
    www.evasunderklader.se/trosor/tangatrosor/blo.../
    Mja, det var åt rätt håll! Dock fortfarande för lite mönster och ser lite för glansiga ut.

Precis som du säger ska de vara så lika TS-bilden som möjligt! Gör inget om de är amerikanska, så länge sidan inte tar typ 4 veckor på sig att skicka är det lugna puckar!
  • kellikopter

en tanke som slog mig precis var att typ Netto eller Ica Maxi och sådana butiker har säkert blommiga trosor.

• Nyleve
    kellikopter skrev 2011-11-14 08:35:14 följande:
    en tanke som slog mig precis var att typ Netto eller Ica Maxi och sådana butiker har säkert blommiga trosor.
    Ica Maxi har jag redan kollat, men Netto och Lidl hade jag tänkt smita in på idag!
    kellikopter skrev 2011-11-14 08:36:12 följande:
    Eller gå till en second hand butik om du har möjlighet!
    Det hade jag inte tänkt på! Tack!
  • BlommyNess12
    kellikopter skrev 2011-11-14 08:36:12 följande:
    Eller gå till en second hand butik om du har möjlighet!
    Jag har ALDRIG sett ett enda underklädesplagg säljas i en second hand butik? Har du? Tror inte det finns nån som vill köpa begagnade trosor.
  • Nyleve
    BlommyNess12 skrev 2011-11-14 08:39:52 följande:
    Jag har ALDRIG sett ett enda underklädesplagg säljas i en second hand butik? Har du? Tror inte det finns nån som vill köpa begagnade trosor.
    Det har jag! Menar inte på typ Myrorna eller Emmaus utan mindre second handaffärer lite utanför storstan. De kan ha trosor, fortfarande i förpackning, med alla möjliga mönster och sånt. Jag skulle inte heller köpa begagnade trosor, men eftersom de bara ska användas en enda gång känns det okej!
Svar på tråden Letar efter en speciell sorts trosor!