• Anonym (Kär)

Kärleks förklaring....

Efter mycket om och men har jag insett att det är mannen jag vill leva med. Vi hade en period utan vararandra men hitta tillbaka o allt känns SÅ bra.
    Men under den här tiden träffa vi båda andra. Bara det att det tog mer på mej att han träffa andra fastän jag inte va ett dugg bättre själv. Känns jätte tråkigt. Men jag måste väl glömma det som varit om de ska funka. Precis som han gjort.Men idag vill jag överaska honom med nått.
    Köper man blommor till killar och uppskattar dom det?
    Eller hjälp mej med nån rolig överaskning....

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kärleks förklaring....
  • Anonym

Förstår att det är svårt att inte tänka på det som varit. Gå och prata med någon så du får lite perspektiv och hjälp att släppa det.

Till överraskningen: Varför inte en kombination av allt? Det hade säkerligen varit uppskattat

• jonte02

...en avsugning är som en bukett med blommor för oss män sägs det juh :)

Skämt o sido. Kul att ni hittat tillbaka till varann. Håller med "anonym" om att det ena inte behöver utesluta det andra. En god middag med ett glas rött/vitt där du ger din kärleksförklaring iförd fina underkläder. Blommorna kan stå på bordet med en varm hälsning på kortet.

Lycka till! 

• Anonym (Kär)

Tack snälla o hoppas de blir bättre denna gång..vet ju att de alltid sägs att har det en gång skitit sej så gör de de alltid igen..
    Eller så har man lärt sej nått..
    Nu blev de en ros på hans dörr o en kärleksförklaring...till han kom hem...
    Alltid nått i den tråkiga vardagen

• Anonym (a)
    Anonym (Kär) skrev 2011-11-16 16:08:38 följande:
    Tack snälla o hoppas de blir bättre denna gång..vet ju att de alltid sägs att har det en gång skitit sej så gör de de alltid igen..
    Eller så har man lärt sej nått..
    Nu blev de en ros på hans dörr o en kärleksförklaring...till han kom hem...
    Alltid nått i den tråkiga vardagen
    Man ska inte tro allt man hör
    Min man och jag fick en mycket starkare relation efter vårt uppbrott. Vi har testat att vara ifrån varandra men insåg till slut att vi hör ihop.
    Lycka till!
Svar på tråden Kärleks förklaring....