• Anonym

Kvinnliga gay tjejerna?

Söker efter de kvinnliga gay tjejer, måste väl finns en del sådan där ute? Skriv gärna en rad eller 2:)

• Svar på tråden Kvinnliga gay tjejerna?
  • HonSomLeverHärOchNu

Jag är förvisso bi men är kvinnlig kvinna! Klär mig kvinnligt ser kvinnlig ut... :))

• Anonym
    HonSomLeverHärOchNu skrev 2011-11-15 17:38:53 följande:
    Jag är förvisso bi men är kvinnlig kvinna! Klär mig kvinnligt ser kvinnlig ut... :))
    Du verkar va den enda:P Tycker de är så svårt å hita dessa kvinnor=) Hur är alllt med dig då?
  • HonSomLeverHärOchNu

Jag gillar också kvinnliga kvinnor! Men kan inte hålla med om att dom är svårare att hitta... Jag ser kvinnliga kvinnor dagligen det svåra är nog att se om dom gillar tjejer eller killar... Med mig är det bara bra! Själv? :))

• Anonym
    HonSomLeverHärOchNu skrev 2011-11-16 09:38:08 följande:
    Jag gillar också kvinnliga kvinnor! Men kan inte hålla med om att dom är svårare att hitta... Jag ser kvinnliga kvinnor dagligen det svåra är nog att se om dom gillar tjejer eller killar... Med mig är det bara bra! Själv? :))
    hehe.. Precis de jag menar, hur vet man om hon gillar andra tjejer.. =) Det är bra tack.
  • bobobo

Jag är kvinnlig och bisexuell.......

• Anonym

Trevligt, vad är du för någon tjej då? Ålde, intresse.. Vart finns tjejer som egentligen

Svar på tråden Kvinnliga gay tjejerna?