• Göteborgsmamma 81

Ensamstående mammor och pappor i Göteborg!

Hej alla! Jag är mamma till en underbar dotter född i maj -10. Separerade från hennes pappa för ett halvår sedan, ett tufft halvår. Hon bor hos mig men träffar sin pappa ofta. Trodde väl aldrig att jag skulle befinna mig i den här situationen, men när jag nu gör det hade det varit så härligt att träffa andra i samma sits. I min omgivning är de flesta just i startgroparna till familjelivet, några få är singlar, andra har lite äldre barn. Men det kan kännas rätt ensamt att inte kunna dela vad min vardag innebär med någon som själv vet.. Så hade vart väldigt trevligt med lite häng med andra ensamstående mammor och pappor och era barn:)

• Svar på tråden Ensamstående mammor och pappor i Göteborg!
  • Malva85

På öppna förskolan på Repslagaregården träffas ensamstående på fredagar 10-12. Det är masthuggskyrkans församlingshem men enastående föräldrar (tror jag) som håller i det.

• Ladymarina
    Malva85 skrev 2011-11-26 16:14:31 följande:
    På öppna förskolan på Repslagaregården träffas ensamstående på fredagar 10-12. Det är masthuggskyrkans församlingshem men enastående föräldrar (tror jag) som håller i det.
    Det stämmer det du skriver Malva85. På fredagar 10-12, julstängd nu, så håller föreningen Enastående föräldrar en öppen förskola ihop med Masthuggkyrkans församlingshem.
    Man kan även bli medlem hos Enastående föräldrar, då får man nyhetsbrev med olika aktiviter som vi hittar på, så som tex sommarläger, julfester, halloween osv.
    Gå in på vår hemsida och kika och hjärtligt välkommen!

http://enastaendeforaldrar.se 
    Fortsätt simma
Svar på tråden Ensamstående mammor och pappor i Göteborg!