Junior mint skrev 2012-01-19 18:40:21 följande:
fallenangel - Hur går det? Sitter den kvar denna gången? Jag har också känningar i brösten. Speciellt runt ägglossning! Mina smärt episoder har jag kvar. Vet ej om det är endon eller cysta.. Jag var på efterkoll för spiralen men då syntes ingen cysta iaf. Ja ja. Blödningarna går faktiskt ner lite innan äl och försvinner. Skönt för jag var rädd att jag skulle ha blödningar 24/7! Det är ju skönt att man faktiskt HAR ägglossning med hormonspiral. Så om man skulle vilja försöka bli gravid, så är det bara att ta ut den.

Jo då jag har den kvar denna gång, än så länge i alla fall. Efter den värsta smärtan släppte, var jag nästan smärtfri i alla fall 2 veckor. Sen börja helvetet med ena äggstocken, kändes av sist igår (dag 12 sen smärtan börja) Smärta i olika intervaller som kom och gick eller kanske går, vet inte än men än så länge gör den inte ont, bara att det känns som en golfboll där och så har jag ont i ryggen. Spottings i varierande grad med mensvärk lite då och då. Inte kollat upp det då jag vill inte bli inlagd igen och en sköterska på avdelningen är så elak (inte på endocentrum utan vårdavd). Tänkte om det fortsätter så får jag ringa endo teamet men det verkar lugna ner sig. Kanske är det en cysta som man kan få med spiralen.
Hur går det för dig då? Tänkte på dig precis och såg du hade skrivit för ett bra tag sen