gjorde det ont att göra abort hemma?
hur kändes d att göra abort hemma är i v 4
hur kändes d att göra abort hemma är i v 4
100 kr kostade det...som ett vanligt besök på kk
påbörjade min abort i går...och peppar peppar inte känt något ännu...får se hur det blir i morgon...v 8!
det är nog lite olika verkar det som....var igår hos läkaren som då sa att jag var i v 8. Dom frågade mig om jag var säker på mitt beslut. Ja sa jag..fick då gå och prata med en ssk som berättade hur det går till osv sen hämtade hon Tabletten...som jag svalde och där satte igång det jag var där för...fick med mig allt annat hem som jag skall ta i morgon bitti...och då sätter det igång efter ca 2-3 timmar med allt ifrån kraftigt ont till lite lättare mensvärkar...önskar just nu bara att morgondagen var över!!!
Jag gjorde abort hemma förra veckan. Det kändes som mensvärk, men efter de smärtstillande tabletterna kändes det inget alls. Blödde som vid mens ungefär, fast mer klumpar.
Var orolig innan, men det var absolut inget att oroa sig för! Gick väldigt lätt.
För många år sen gjorde jag medicinsk abort på sjukhuset, och det gjorde inte heller ont, men jag blödde väldigt mycket mer.
Jag har aldrig fött barn, men har gjort abort. Det är det värsta jag varit med om. Hade så ont ibland så jag ärligt talat inte visste var jag skulle ta vägen. Har däremot en kompis som gjort abort som inte kände nån smärta alls :P
Jag skall genomgå en hemma abort nästa vecka med start på måndag. Jag har gjort en hem abort för 6 år sen och jag spydde som en gris. Och så sju helsikes ont. Fick kramplösande medicin som en vän till mig hämtade ut medan sambon var hemma hos mig. På måndag när jag skall träffa läkaren skall jag be om den medicinen direkt. Sambons mamma skall vara hemma hos mig.