han är mer sugen och frustrerad!!!
hej,
jag och min man har verkligen ett problem med sexlivet. har 2 barn, 4,5 och 1,5 år som sover hela nätter båda två(fast man gå ju upp 6.30 varje dag,oftast jag).vi har sex ca 1 gång per vecka högst,vissa perioder hade vi bar 1 gång per månda(högst).Min man är jätte frusterrad öer detta.Sexlivet,när vi ha det är bra tycker vi båda.vi tycker båda att vi är attraktiva,får orgasm osv.så inget fel egentligen. jag bara är oftast så trött och orkar inte. sen kan jag vara sugen på dagen och tänker på det,men när kvällen och tröttheten kommer orkar jag inte. vi gjorde ett schema för några veckor sen att ha på bestämda dagar.2 ggr i veckan. det funkade faktiskt bra. coh mannen var en helt ny människa )men nu har jag tappat lusten lite igen och min man är helt förstörd. han blir irriterad och då blir det liksom värre. då vill jag ännu mindre.jag gör det mesta hemma,men är föräldrarledig,och han hjälper väl till,typ plockar ut diskmaskinen osv,lägger barnen när jag säger till,men jag har ändå huvudansvarte. har sagt till honom att det är därför jag är så trött och inte sugen pga att jag har så mycket att göra,men vet själv inte om det verkligen stämmer riktig. coh då blir han också sur, för att han menar att han verkligen försöker hjälpa till och att jag aldrig är nöjd.fast han fattar inte hur mycket hushållsarbete det är.fast han kommer hem 18 eller 19 varje kväll och jag är hemma,så det blir automatisk så att jag har tid att fixa.sen har vi städhjälp varran vecka för det värsta. sex vad ska vi göra...igår hade vi ett jätte bråk om det igen...suck.snälla ge mig råd...