• Anonym (Frustrerad Pappa)

Hon tycker det är obehagligt.

Hejsan jag tänkte försöka förklara så bra som möjligt så jag börjar lite längre bak.
    Jag och min Sambo är Relativt unga och har varit tillsammans i lite mer än 3 år.
    När vi först träffades var jag väldigt lugn med hela sex biten för visste att hon väntade på den rätta.
    Så vi var tillsammans i 5 månader innan vi hade vårt första samlag.

Efter denna perioden blev vi rent av kaniner och hon blev gravid. och nu har vi en dotter som är 17 månader.

Det som är lite problemet är att såfort hon blev gravid så hade vi inte sex jag hade respekt för det förstod att man inte ville ha sex under graviditeten om man mår illa och känner sig sliten så jag väntade med stolthet jag skulle ju få min dotter och det var liksom toppen i förhållandet ändå vi pussades och kramades som vanligt osv.

Sen nu idag så har sexet avtagit helt vi har inte haft sex på 3 månader och jag blir frusterad funderade ganska länge ifall hon vänsterprasslade men vet att hon inte gör det nu hon är ju alltid hemma när jag är hemma osv och hon syns vart hon än är så det är helt uteslutet nu till det konstiga hon säger att hon älskar mig varje morgon och kväll. Vi pussas och vi kramas men sex är bara nej direkt spelar ingen roll hur jag gör hon säger nej innan jag själv har funderat över sexet.

Har testat med hotell utan barn. Resturanger och massa annat mys men ingenting har hjälpt.
    Vad ska jag göra? Jag vill inte tjata på hon men här om dagen så frågade jag varför vi inte har sex och det ända svaret jag får är att jag vill inte tycker det är obehagligt. Men när vi väll har sex så njuter hon verkligen.

Vad ska jag göra? DESPERAT Pappa som verkligen behöver bekräftelse och närhet.

• Svar på tråden Hon tycker det är obehagligt.
  • sexologen

Hej!

Att känna friustration och att hela tiden bli avvisad är inte någon bra känsla och jag tycker du har försökt uppvakta, vänta, inte pressa och visat din partner ömhet och att du älskar henne. Nu behöver ni i lugn och ro prata ut om vad som stör din partner och varför hon inte vill ha samlag. Ni måste prata med varandra och vara ärliga ed vad ni känner och vad ni behöver. Det går inte att ha det så här i längden utan ni måste båda ta ansvar för ert gemensamma sexliv och sätta ord på era känslor och önskningar.

Lycka till!
    //Sara    

Svar på tråden Hon tycker det är obehagligt.