• Caramella

Flicknamn som går bra ihop med Isabell

vi har redan pojk namnet klart sen innan graviditeten. Men om det blir en flicka, vad tycker ni då passar bra ihop med storasysters namn? storasyster heter Isabell.

Alla förslag är välkomna! (så länge det går ihop med Isabell

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-20 11:59
    ska tillägga att sambon gillar korta "vanliga" svenska namn..Jag gillar längre namn som inte e typiska vanliga svenska..Vi vill kunna mötas på mitten.

• Svar på tråden Flicknamn som går bra ihop med Isabell
  • lalasmama

Isabell och Mirela
    Isabell och Vendela
    Isabell och Amanda
    Isabell och Matilda

• Nyfiken gul

Jennifer

Desirée

Jonna

Philippa

Ellinor

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Caramella

gillar verkligen namnet Miranda o har föreslagit det för sambon tidigare, men han gillar det inte alls Även föreslagit Esmeralda, men det gilla han inte heller...Han gillar korta typiskt svenska namn som Tova osv...Det gör inte jag! Jag gillar längre namn...skulle vilja kunna komma på nån lösning....om nån vet ett kort snyggt namn så kan jag tänka mig det oxå, bara det inte e fööör vanligt som My eller nått....Gillar Lova....

• Caramella
    lalasmama skrev 2011-11-20 11:47:09 följande:
    Isabell och Mirela
    Isabell och Vendela
    Isabell och Amanda
    Isabell och Matilda
    Vendela gillade jag
  • iffis

Vi har en Isabell och en Felisia, andra namn på tapeten som vi själva har nu till nästa lilla tjej är:

Linnea

Evelina

Josefin

• Valborgs

Har en Emilia nu och funderar på en Isabelle om det blir en tjej. Så Emilia kanske vore något? ;)

Vad har ni för pojknamn? :)

• Caramella
    Valborgs skrev 2011-11-20 11:58:22 följande:
    Har en Emilia nu och funderar på en Isabelle om det blir en tjej. Så Emilia kanske vore något? ;)

Vad har ni för pojknamn? :)
    Emilia, gillar jag jätte mkt! O jag rekommenderar Isabell till hennes lillasyster
    Pojknamnet e Angus... Ovanligt o lite konstigt. killen gillar ju korta svenska namn och jag långa namn som inte var o varannan unge på dagis heter..så vi kom bara överrens om ett namn, Angus!
  • Nyfiken gul

Stina

Siri

Märta

Towe

Nelli

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
Svar på tråden Flicknamn som går bra ihop med Isabell