• piffann01

    Vill ha barn men har svårt att hitta den rätta kille

    Jag funderar på att jag vill ha barn men hittar inte den man som vill ha mig.... Jag  KÄNNER MIG SÅ äcklig o när jag hittar en kille så vill dem inte ha ett fast förhållande med mig utan bara en natt o sen försvinna. MÅR JÄTTE DÅLIGt av det här. Mina vänner säger det kommer den rätte men när hur o var. Det känns bara att jag hittar fel killar hela tiden vet inte vad som är för fel på mig. Vill gifta mig vill skaffa familj o leva ett normalt liv. Jag är rädd att jag kommer vara så här ensam resten av mitt liv. Jag är så rädd för ensamheten. Mår piss dåligt hela tiden.  :(

  • Svar på tråden Vill ha barn men har svårt att hitta den rätta kille
  • CosyDays

    Gå på en dejtingsajt och chatta och sedan kanske en fika och se vart det går, ladda upp bra sommar foton och en intressant och ärlig profil kommer att hjälpa. Och det finns många killar där ute som vill samma sak som du. Jag är en av dem.

  • Zinnas

    Du hittar honom. Även om de tar tid, men var bara lugn. Du kommer säkert att hitta nån att få barn med, förr eller senare! :)

  • Royalle

    Det kanske vore bra att bara lägga jakten åt sidan och njuta av att bara vara dig. Gör något som du velat göra alltid, tex börja dansa eller gå språkkurs eller vad det finns som du velat göra länge. Det får dig att tycka om dig själv och höjer din självkänsla. Dessutom kanske det finns någon gullig man som också bestämt sig för att lägg jakten åt sidan och ägna sig åt sig själv...

  • Sukie

    Du kan ju bestämma om det blir "en natt" eller inte också. Vill de inte ha ett förhållande, och ett förhållande är din första prioritet, så släpp dem. En del av att få vad man vill ha är att säga nej till vad man inte vill ha. 

  • cheese

    Låter ju inte redigt som du är ensam. Om du lyckas få ONS så är det ju bara det att du går till fel typ av kille. Bara sänka kraven och börja leta bland "dom där andra" som du inte faller för på en gång.

Svar på tråden Vill ha barn men har svårt att hitta den rätta kille