Var i Thailand när vår flicka var 1,5år ca. Det är precis som o va hemma. Hon åt den maten vi åt. Hade med välling men den behövdes inte. BArnbestick kan va bra att ha med för det var det dåligt med på restaurangerna. Ta med vätskeersättning o ge för det behövs mkt dricka i värmen. Jag blandade den med lättdryck som jag hade tagit med hemifrån. Ta med en lite vattenflaska som han kan ha o dricka ur när han vill. Blöjor finns bra där, men jag slängde med en paket i påsen där jag skickade vagnen i på flyget.
Ge nässpray innan ni flyger det lättar trycket i öronen. Ge gärna nåt o tugga på oxå när ni lyfter/landar. Vår tjej somnade nästan direkt o sov nästan hela resan. Dit flög vi nattetid men även hem somnade hon trots att vi flög på dagen. Ta med lite roligt plock, böcker, leksaker, russin m.m ifall det behövs på flyget. Vi hade en bärbar dvd med oxå.
Vi vaccinerade med Twinrix innan vi åkte men jag tror det är för sent för er nu, men kolla med vaccinationscentralen. Kan funka med Havrix ist.
Alla i Thailand är underbart snälla o älskar barn så de hjälper gärna till.
Kan va bra med solskyddskläder i solen. Den är stark.
TA med myggnät om du ska ha vagn med, finns en del mygg som är envisa. Myggspray köpes där vårt svenska myggspray tar inte på de thailändska myggen.
Ja det var lite, fråga om det är nåt du undrar över....
Ha en bra resa...