Vilka namn är de fulaste ni vet?
Pojke: Melvin, Edgar, Nils, Alfred, Clas
Flicka: Junis, Hilda, Matilda, Greta, Birgitta, Inger
Det är några av de fulaste namnen jag vet. Vilka tycker ni?
Pojke: Melvin, Edgar, Nils, Alfred, Clas
Flicka: Junis, Hilda, Matilda, Greta, Birgitta, Inger
Det är några av de fulaste namnen jag vet. Vilka tycker ni?
Melissa, Stefanie, Tindra, Kevin, Liam, Jessica.
Ursula, Rakel och Barbara.
Gräsliga namn.
Bland mansnamnen är Börje, Ulrik och Urban väldigt fula namn.
Sen, ett lite mer aktuellt namn som jag alltid ogillat är Joel. En ännu fulare släkting till det namnet är Joar. Obegripligt, hemskt namn!
Nja mitt eget Elsa
Jag blev retade varge dag ASLE alltså alltid hatat det
mina föräldrar ångrade namnet i många år ...
Salmonella
Torsten och Birgitta. Riktiga gubb och kärringnamn.
Rune, Sune, Agda, Asta,
Hedda är väl ingen favorit direkt
Åslög
Ja jag mådte hålla med ovanstående, Hedda är hemskt fult. Även Asta...min mormor<3 hette det, men jag kan inte hjälpa att jag tycker det ärett väldigt fult namn...
Vilken upplyftande tråd! Varför inte en tråd om de vackraste namnen istället? Så slipper någon bli sårad. En fundering jag länge haft, är om det är omogna UNGA tjejer som skriver alla dessa "hat"-trådar, eller om det är ÄLDRE bittra kvinnor som ligger bakom dessa extremt onödiga trådar? Eller en blandning kanske? Kanske inte är åldersrelaterat, utan endast speglar personens egna bittra tillvaro. Och JA, jag tror att det, till minst 95%, är tjejer som n00bar sig så förbannat här på familjeliv.se Klassisk tjejgrej. Vidrigt. Trodde man lämnade detta tillsammans med tonåren...
Kan nog bara hålla med dig Eva. Rolig tråd det här. Inte. Namn är ju ganska personligt. Speciellt det man döper sina barn till, ett namn man valt med kärlek o ett namn som ens älskade barn bär.