• malinlilly

söker kontakt med andra mammor i kalmar

hej har en liten söt dotter på snart 7 månader. och det vore roligt att komma i kontakt med andra mammor 
    som man kunde umgås med och ses när man ändå är mamma/pappa ledig.
    vore kul om det fanns någon som har barn runt samma ålder.

jag tycker väldigt mycket om att fika och prata och ha det trevligt. 

• Svar på tråden söker kontakt med andra mammor i kalmar
  • Bamboon

hej1 har en dotter på 3 mån.
    vart i kalmar bor du  

• whatever

Hej! Har en pojk på 10 mån

• ViVäntarLois

Hej! Har en dotter på 7,5 månad nu :) Vi är ganska nyligen tillbakaflyttade i Kalmar och det vore trevligt med lite sociala aktiviteter!

• malinlilly
    ViVäntarLois skrev 2012-01-08 21:00:14 följande:
    Hej! Har en dotter på 7,5 månad nu :) Vi är ganska nyligen tillbakaflyttade i Kalmar och det vore trevligt med lite sociala aktiviteter!
    oki vad roligt då är dem rätt så jämn gamla :) vart bor ni i kalmar vore skoj att kanske ses någon dag på en fika eller nått. 
  • malinlilly
    Bamboon skrev 2011-11-28 13:14:55 följande:
    hej1 har en dotter på 3 mån.
    vart i kalmar bor du  
    jag bor uppe vid berga centrum :) 
  • Bamboon

Ok bor i stan inte allt för långt. Är du i öppen förskolan eller något??

• ViVäntarLois

Vi bor på Bremerlyckan men besöker ofta både Måsen och Oxhagens öppna förskola. Har inte besökt Bullen än men det vore kul att gå dit :)

Annars är ju en vanlig fika alltid trevligt! 

• lilly85

Vad kul! Jag har en dotter på 18 månader, hon går visseligen på dagis nu när jag och pappan jobbar men på helgerna hade det varit kul att träffa andra mammor och barn
    Vi bor i Rinkabyholm. 

• ViVäntarLois
    lilly85 skrev 2012-05-29 08:29:34 följande:
    Vad kul! Jag har en dotter på 18 månader, hon går visseligen på dagis nu när jag och pappan jobbar men på helgerna hade det varit kul att träffa andra mammor och barn
    Vi bor i Rinkabyholm. 
    Ja, vår tjej är fortfarande hemma men maken jobbar dagtid och jag är borta många kvällar... Men helgerna brukar passa bra :) 
Svar på tråden söker kontakt med andra mammor i kalmar