Förhållande med en 17 år äldre man?
Vet inte riktigt vart jag skulle lägga denna tråden.
Det är så att för ca två månader sedan så fick jag veta att min ''bästa kompis'' hade träffat en kille. Ohh tänkte jag. Det var ju bra att du äntligen hittat någon du tycker om. Men.. Det är en jätte stor åldersskillnad mellan dom. Hon är snart 17 och han är 35. Jag har försökt säga till henne vad jag tycker om det. Men det går inte att prata om det utan att hon blir förbannad på mej. Hon tycker att jag har förmycket åsikter om det.
Han har redan två barn och är skild.
Hon påstår att hon älskar honom, vilket hon gjorde efter redan några veckor?
Jag känner att det kan väl ändå inte vara något jätte seriöst mellan dom. Han måste vara inne i sin 40 års kris och känner att han behöver en yngre tjej att roa sej med ett tag men sen kommer han att lämna henne. Hon planerar redan barn med honom och allt.
Hon är inte speciellt mogen kan jag inte påstå för hon rymde hemifrån för att hon inte trivs hemma. Som jag vet nu så bor hon hos honom. Hennes mamma har ju precis samma åsikter som jag om detta.
Jag vet inte vad jag ska göra. Borde kanske bara låta henne göra det misstag. Eller älskar hon honom verkligen? Man kan ju undra.
Förslag på hur jag ska göra?