• Svar på tråden Erfarenhet av swaddlebees eller musksut?
  • Egendomligt

Vi använder just nu Myllymuksuts pocketblöja strl L/XL, med kardborreknäppning och bambufrotté. Jag tycker att den fungerar väldigt bra, sitter bra och känns trevligt med bambu mot barnets hud.

• Sofina

Tack, är den mjuk över barnets mage så det går lätt att röra sig även som liten bebis?

• Egendomligt

Vi har inte provat dem på liten bebis, vår son var drygt ett år när vi köpte de blöjorna. Han verkar inte ha några problem att krypa med dem i alla fall.

• linneam

Har använt Swaddlebees - de är små i strl, smala i grenen vilket gör att det kan läcka... men ok. Ska ärligt säga att jag gillade FuzziBunz bättre som också var smidiga, men kändes tryggare (mindre läckage, fångade bajset osv) men i övrigt ganska lika Swaddlebees.

• Woodgrove

Swaddlebees är super bra! Använde bara dem till dottern. Men jag tror inte att de är bra blöjor om man inte ec:ar. De är små och smidiga och passar under alla kläder utan problem. Men jag tror inte att det håller för så många kissningar. Vi hade de endast som back-up om det skulle hända en olycka. Dottern kissade 9/10 gånger i toan och hon bajsade aldrig i blöjorna. 

• Dr Mupp

Swaddlebees har varit för smala till våra barn. Muksut älskar jag. Använder L/XL med knappar och bambufrotte. 

Never Underestimate the Power of Stupid People in Large Groups
  • Northland

Bara testat muksut till vår son. Läckte hela tiden Obestämd

Svar på tråden Erfarenhet av swaddlebees eller musksut?