Lever du som mig? Hur ofta har ni sex?
Hej! Jag blev medlem på Familjeliv för en liten stund sedan för jag vet inte vart annars jag ska vända mig för att få ärliga svar på min fråga, hur ofta är det "normalt" att ha sex? Finns det någon som lever ett liknande liv som jag och vill vara vänlig att svara? Min situation ser ut som följande: Jag har varit ihop med min man i drygt 8 år, vi har varit gifta i knappt ett år. Vi har en dotter på 3 år som inte sover hela nätter utan vaknar minst en gång per natt och någon, oftast jag, , måste gå in och lägga mig hos henne då hon helst vill ha mig på natten. Hon har annars en jättebra relation med oss båda två. Vi jobbar båda heltid, dvs 40 timmar i veckan, men ofta måste jag jobba över ett par gånger i veckan. Det handlar då om allt mellan 1 och 4 timmar varje gång. Jag tränar ca 3ggr i veckan, 1-2ggr av dem på lunchen. Vi delar 50/50 på det mesta hushållsarbetet och har vissa bestämda sysslor, t.ex. Jag tar tvätten och han disken. Jag är ofta väldigt trött på kvällarna eftersom det är full fart hela tiden känns det som, vilket påverkar sexlivet. Jag njuter av sex men kan inte komma om jag inte får klitorisstimulans. Jag anser att en gång i veckan räcker, min man vill ha mer. Inga pekpinnar, inga rätt eller fel, men hur ofta har DU, som lever ett liknande liv som jag, sex? Jag skulle vara väldigt tacksam om någon tog sig tid att svara. Tack!