den j*vla porren förstör vårat sexliv
jag har inge direkta problem med porr i sig, jag kan själv titta på det ibland. dock så har det senaste året varit ett helvete pga porren. när han tittar så runkar han ju självklart och det gör att när vi sen ska ha sex så kan han inte få upp den, och om han lyckas få upp den är den inte direkt hård. det har gått så långt att jag numera börjar fantisera om andra män och nästan funderar på att gå ifrån min man pga det bristande sexlivet.
jag har försökt att prata med honom om det men antingen blir han skit sur och säger att han inte tittar (vilket jag vet att han gör för jag "kommer på honom" flera gånger) eller så säger han att han ska bättre sig men det håller väl i 1 dag eller så.
jag blir så frustrerad för jag är en väldigt sexuell kvinna och älskar sex, men nu finns inget intresse för jag vet vad jag får,...en mjuk och sladdrig kuk och minimalt med smekningar. det jag gör för att "straffa" honom är att inte suga längre, finns ingen anledning att göra det skönt för honom när jag inte får det skönt.