• Anonym (konstigt)

Kan inte få han hård med oralsex?

Jag har inte sugit av en kille på många år då jag känner mig osäker men vet ju ungefär hur jag ska göra . Men killen som jag har nu blir inte hård när jag slickar och suger på hans .... I helgen så slickade jag längst stränger, hade inte några tänder och slickade i olika takt på hans ollon. Jag visade också att jag tyckte om det osv. Han blundade och verkade koppla av men den var alldeles slak så jag gav upp efter en stund. Kändes ju helt dumt. Det är andra gången som det händer, första gången skyllde han på att han var kissnödig. Nu vågar jag ju inte slicka och suga nå mer där nere. Hur skulle ni andra göra för att få honom hård? Han gillar mer att bli avrunkad osv. Men det konstiga är att han verkar gilla när jag suger men den blir ju som sagt aldrig hård..?

• Svar på tråden Kan inte få han hård med oralsex?
  • Anonym

Han e väl nervös och det är inte dig det är fel på

• meldeah

Testa att runka och suga samtidigt.
    Det kan vara att han är nervös och sådana grejer.

Ett annat förslag är att ta upp diskussionen och fråga vad det är som händer.
    Fråga hur han skulle vilja ha det, vad han tycker om. Inte vad du tror att han tycker om :)

Lycka till!

• saaa

Kan ju vara så att han är nervös, tänker mycket på om du verkligen gillar det, om han smakar illa osv. Det brukar kunna hända mig när sambon befinner sig down there på mig.. ;) Prata med honom.

• Anonym

har hänt mig en gång och då var det ändå en tjej som jag gillade och som var (riktigt) duktig på att suga..
    I mitt fall behövde jag lite "hårdare tag" alltså att hon runkade mig samtidigt med hårt grepp. Efter en stund sa jag det till henne och blev genast hård som ett spett. Glad

Tycker inte man ska ge upp för lätt eftersom det är både vanligt och naturligt att det tar lite tid att lära sig varandras kroppar och signaler i början. Brukar bli som bäst efter rätt lång tid när man är trygg nog att visa, lyssna och fråga om vad som känns bra.

• Anonym (kille)

Jag stämmer in i vad föregående talare skriver =)

Personligen gillar jag lite hårdare...

Ett tips jag gillar är att du varierar trycket du håller bak förhuden (om han har ngn) Så det spänns mer och mer...så det liksom inte finns ngt utrymme att växa utan ollonet känns som det ska sprängas =)

Har dock märkt att många tjejer är lite rädda att sträcka för mycket...du får prova dig fram. Det som kan göra ont är om strängen spänns för mkt, men det är nog inte så vanligt och lägg trycket på andra sidan (ovansidan)

Kör hårt och lycka till =)

Svar på tråden Kan inte få han hård med oralsex?