• gos

    vad ska du köpa i julklapp till familj & vänner?

    behöver tips till både barn & vuxna...

  • Svar på tråden vad ska du köpa i julklapp till familj & vänner?
  • Nyfiken gul

    Kan börja med att säga att det är bara minsta barnet som bor hemma - dom andra barnen firar jul hos oss vartannat eller vart tredje år så vissa år blir det färre julklappar pga det

    17-åringen får pengar, hon åker till Thailand så hon får reskassa med sig.

    13-åringen har vuxit en hel del sista tiden så han får rätt mycket nya kläder, men också en, ny tavla till sitt rum (en 50-tals bil) , ett nytt sängöverkast, lite böcker och dvd-filmer (han samlar på Scooby Doo)

    11-åringen får ett dataspel, lite faktaböcker och presentkort på badhuset

    10-åringen får presentkort på BR-leksaker. (700 kr)

    7-åringen får både presentkort och pengar

    3-åringen får BRIO-tågbana , överkast, kläder, bilar+garage, tuschpennor och ritblock.

    Min svåger får en rattmuff, duschkrämer, ett gosedjur, förstoring på 3-åringens dagiskort

    svärmor får ett spa-kit med duschkräm, fotfil, fotsalt, tvättlapp, massageborste, ansiktsmask och en handduk

    maken får en förstoring på mig taget av en riktig fotograf (vilket han inte har en aning om) , snygga kalsonger och roliga iskubslådor i form av små penisar... (haha)


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Glass

    Jag brukar ge någon "riktig" present och sedan fylla ut med lite billigare grejer, en del som jag gjort själv och andra som jag köper. Jag gillar många paket. 

    Svärmor och hennes syster ska få en gemensam upplevelse,
    Min mamma ska få ett presentkort
    min man ska få en led-lampa som ändrar färg
    min dotter ska nog inte få något alls, hon är ännu rätt liten att det räcker med det som resten av släkten kommer med, det blir för mycket annars.

    Släkten ska även få lite handgjorda grejer som grejar med, så klart. :) 


  • Gumman

    Jag gillar också många paket ! Jag har handlat en del på etthundrakronor.se , inget kostar mer än 100 kronor! Bra om man vill köpa flera paket.

Svar på tråden vad ska du köpa i julklapp till familj & vänner?