• miss01

desperat efter tips!

Jag om min sambo har nu varit tillsammans i 2 år. Jag är jätte lycklig med honom och är glad att ha honom i mitt liv, MEN han vill i princip aldrig ha sex!!!
    Jag tar insiativet, eftersom jag vet att han kanske e trött efter jobbet... Men vad får man för respons? INGET! Jag har tagit upp detta med honom flera gången och han säger att jag pressar honom och att han nu känner sig misslyckad för att han inte tillfredställer mig.. Medan jag känner mig osexig och ful.. Har kommit på honom med att kolla på porr istället för att vara med mig.. Jag mår riktigt dåligt över detta och jag känner mig nästan som ett djur som hela tiden e på honom men aldrig får något tillbaka?! I början när vi va tillsammans hade vi sex hela tiden, nu e jag glad om jag får en en gång i veckan och då e de jag som tar insiativet såklart.. Jag försöker gå in med honom i duschen men han går bara ut direkt, han säger att han älskar mig överallt annat och pratar om att skaffa barn, men varför skulle jag vilja ha barn med någon som inte vill ha sex med mig? Någon som ser detta som en börda. Jag e bara 23 och han e 27, snälla vad kan jag göra för att få tillbaka hans lust! Hjälp mig tack!

• Svar på tråden desperat efter tips!
  • Anonym (med facit i hand)

Du, här får du det rådet du inte vill ha. GÖR SLUT!!
    Gör slut innan det är för sent och ni står där med en familj att ha lojalitet och ansvar för.
    Jag själv underskattade problemet med min fru och tänkte att det löser sig med tiden. Men icke! Nu står vi där med två barn mitt i skolåldern, hus, mm mm.
    Då finns bara ett val för mig; och det är att få det att fungera! Alternativet att göra slut finns inte längre men med facit i hand så skulle jag ha förstått att det där med sex är så grundläggande och viktigt för mig att jag borde ha lämnat henne så tidigt som möjligt.
    Nu blev det inte så utan vi lever ihop och hon är en bra mor och livspartner, inget snack om saken. jag älskar henne. inget att ångra.
    Men ibland går jag nästan sönder pga sexeriet.
    Vet du att du kan klara livet med taskig sex så kör vidare. Om inte, gör slut.

"Du kan inte ändra en människa, bara ditt eget sätt att se på henne"

• Anonym (M08)
    miss01 skrev 2011-12-07 10:53:30 följande:
    ...MEN han vill i princip aldrig ha sex!!!
    Jag tar insiativet, eftersom jag vet att han kanske e trött efter jobbet... Men vad får man för respons? INGET! Jag har tagit upp detta med honom flera gången och han säger att jag pressar honom och att han nu känner sig misslyckad för att han inte tillfredställer mig.
    Är du säker att det inte är en kvinna??? Cool
    Skämt åsido så känner jag med dig.
    Vet hur det är att vara i ett sånt förhållande där man saknar uppmärksamhet.
    Lycka till.
    Råder dig att hitta en karl som ger dig allt du förtjänar. INNAN ni skaffar barn!
  • MrAlpha

Idag ska vi prata om nissar och inte vilka nissar som helst utan p-nissar.
    Det finns många goa och glada som alltid vill vara med, stoa och små och några står på sned
    Du ska inte stanna hos en p-nisse som är dum, då blir du deprimerad äter pillerburkar med flum
    Näh hoppa du upp och sätt dig på en som står, tick tack livet går

Gött där satt första julklappsrimmet

Svar på tråden desperat efter tips!