• Hjärtefröjd

    BFA: Hur viktigt är rangordningen av länder på blanketten?

    Vi har ställt och i kö hos BFA och ska precis fylla i blanketten. Vi har ingen aning om vad vi kan tänkas få för medgivande och hur situationen i de olika länderna ser ut om några år.

    Så jag undrar hur viktigt rangordningen av länder på blanketten egentligen är?

  • Svar på tråden BFA: Hur viktigt är rangordningen av länder på blanketten?
  • Helle68

    Vi fick skicka ansökan till vårt förstahandsval fast om det berodde på att vi kom fram först i den kön eller på att de gick efter önskemålet vet jag faktiskt inte. Lycka till!

  • ekke

    jag frågade dem eftersom det kändes konstigt att välja det nu, jag ringde dem,  och de sa att man inte behövde inte behövde fylla i. (vilket vi redan gjort... och nu har vi ångrat oss om land :))


  • fabbemam

    Du kan nog fylla i som det känns nu eller inte alls. När ni väl får medgivande så skickar ni in en kopia av det (ring först så det blir rätt) och så hör BFA av sig till er med förslag på det eller de länder som nog fungerar bäst för er utifrån medgivandet. Jag vet inte hur mycket de då tittar på rangordningen men jag tror att de använder den lite för sin statistik också.

Svar på tråden BFA: Hur viktigt är rangordningen av länder på blanketten?