Någa frågor och funderingar...
Hej,
Jag hoppas på att få lte svar... Har fått nästa tid i slutet på december, hållt på med utredningar sen i August.
Har hittills fått reda på att jag inte producerar några ägg. Utsöndrar fel hormon från hjärnan som jag förstod det. Så tydligen är det Äggdonation som gäller.
så till några frågor...
* Hur kommer det sig att så många väljer att åka utomlands för att få ägg donerade?
* Hur många försök får man? ( bor i sthlm)
* Vad kommer det att kosta för oss?
* Hur ser processen ut i korta drag?
* Min sambos syster har sagt att hon kan gå in som korsdonator. vad är era erfarenheter?
* Hur vanligt är det att det inte fungerar i de olika stegen?
* Vad kan jag göra/äta dricka osv, för att "hjälpa på traven"?
Förvirrad och förkrossad just nu och vet inte riktigt vart jag ska vända mig. De läkare jag träffat har det inte alls klickat med, söker man på internet tycker jag det är så himla svårt att sortera svaren.
Har velat ha barn sen alltid och vetat att min sambo skulle bli en underbar pappa till vilka barn som hellst. Men nu börjar jag mer och mer fundera... kankse det inte är meningen bara.
Har ett väldigt krävande jobb ch reser och jobbar många timmar under hög stress. Vill jobba mer nu för att tänka på annat men samtidigt kankse det förändrar oddsen eller?