• IngentingAlls

Billig men duktig Frisör i Göteborg

Jag har i alla år gått hos en frisör som jag trivs med jätte mycket. Problemet är att hon under varje år har höjt priset och nu är hon uppe i 550 för varje gång jag går dit. När jag började gå hos henne betalade jag 350 kronor.

Med en inte allt för bra ekonomi så måste jag nu se mig om för andra frisörer. Det jag är ute efter är någon som klipper bra  och är noggrann men som även gör iordning håret efteråt. Har varit med om att jag fått gå iväg från frisörsalonger med blött hår utan att ens fått håret fönat efter klippningen och ändå fått betala 450-500 kronor...

Jag vet att ni här borde veta något billigt och bra. :) Det spelar ingen roll vart i göteborg det ligger. Tackar på förhand!

• Svar på tråden Billig men duktig Frisör i Göteborg
  • JPT

Hänger på den här tråden då jag är ute efter samma sak! 

• IngentingAlls
    JPT skrev 2011-12-08 19:41:18 följande:
    Hänger på den här tråden då jag är ute efter samma sak! 
    Ja det finns ju ett antal av dem i stan så någon borde ju rekommenderas tycker man ;)
  • Puffar

Jag går och klipper mig i gamlestan.. det är två tjejer som jobbar där och har klippt mig hos båda.. och tycker att dom är jätte duktiga..
    Jag betalar 350 kr sist jag var där.
    den heter Sax och Vax ligger vid hållplatsen skf..

• IngentingAlls
    Puffar skrev 2011-12-08 22:10:43 följande:
    Jag går och klipper mig i gamlestan.. det är två tjejer som jobbar där och har klippt mig hos båda.. och tycker att dom är jätte duktiga..
    Jag betalar 350 kr sist jag var där.
    den heter Sax och Vax ligger vid hållplatsen skf..
    Är de förresten duktiga på att se vad man ska ha för frisyr? Känner mig typ frisyrlös just nu och vet inte vad jag ska göra med mitt hår så skulle verkligen behöva tips och råd av någon.
  • Puffar

Hmm, dom är kanske sådär med det..
    har gått dit å bett om förslag men inte fått så mkt förslag vissa gånger..

• Golvmoppen

HAIR på Angereds C är duktiga och har många frisörer. Borde kunna hitta ngn som passar.

Bytte själv dit för ungefär 1år sedan, då jag behövde ombyte och själv tyckte det var för dyrt där jag gick innan.
    Jag började gå dit, men snart följde resten av familjen med.
    De går på mkt utbildningar och är på mässor, så de är uppdaterade.

Nu har jag kort hår, så betalar 400kr. Ngt dyrare för längre tror jag.

Nöjda är vi, så jag tycker det är värt att du provar.

• IngentingAlls
    Golvmoppen skrev 2011-12-12 23:07:38 följande:

HAIR på Angereds C är duktiga och har många frisörer. Borde kunna hitta ngn som passar.

Bytte själv dit för ungefär 1år sedan, då jag behövde ombyte och själv tyckte det var för dyrt där jag gick innan.
    Jag började gå dit, men snart följde resten av familjen med.
    De går på mkt utbildningar och är på mässor, så de är uppdaterade.

Nu har jag kort hår, så betalar 400kr. Ngt dyrare för längre tror jag.

Nöjda är vi, så jag tycker det är värt att du provar.

Angered blir nog alldeles för långt bort för mig. 400 kronor för kort hår känns också ganska dyrt kan jag tycka så får nog skippa det. men tack för tipset! kanske någon annan som har nytta av det :)
  • Mopal

Klippoteket vid Domkyrkan är billiga och bra. Finns ofta tid med kort varsel och de är även duktiga på att fixa ögonbrynen.

• Rebecka S

Nadine på Eriksbergssalongen är grymt duktig. Vet inte exakt pris men står på deras hemsida.

• Carabellis kusp

Jag gillar Salong Sauqo på Aschebergsgatan. Vet inte vad klippning kostar nu, men för 10 år sedan kostade det 150kr.

• TjejSomEmigrerat

ska du ha en duktig får du tyvärr betala...

Den bästa i Götet är Hala... googla henne.. hon är lite dyr.. men hon e grym..hon vet vad hon gör med ditt hår..  hon är äckligt grym..en av sveriges bästa skulle jag kunna säga

Svar på tråden Billig men duktig Frisör i Göteborg