• gruspinne

Finns det några fler nyblivna mammor som antingen är ensamstående eller har pappor som jobbar utomlands/på annan ort?

Vet inte om det finns en annan tråd för detta, men tänkte starta en tråd för de som är nyblivna mammor, kanske förstagångsmammor, som antingen är ensamstående eller har en partner som är iväg mycket! Hade varit kul att ha någon att prata med i ensamheten ;)

Själv så har jag en dotter som blir 3 månader imorgon och min sambo jobbar utomlands för det mesta. Så det blir mycket telefontid och även skype!

Berätta gärna om eran livssituation och hur ni klarar av vardagen!

• Svar på tråden Finns det några fler nyblivna mammor som antingen är ensamstående eller har pappor som jobbar utomlands/på annan ort?
  • SarahsMamma

Christina 23, ensamstående mamma till Sarah på 6 veckor. Ingen kontakt alls med Sarahs pappa och vill inte ha någon kontakt med han.

Har precis flyttat till eget, innan dess bodde jag hos mina föräldrar efter jag hade flyttat från Norge där jag bodde med Sarahs pappa

Svar på tråden Finns det några fler nyblivna mammor som antingen är ensamstående eller har pappor som jobbar utomlands/på annan ort?