Tips på badland i Göteborgsområdet som passar små barn (3-6år)?Tips på badland i Göteborgsområdet som passar små barn (3-6år)?
Tips på badland i Göteborgsområdet som passar små barn (3-6år)?
Tips på badland i Göteborgsområdet som passar små barn (3-6år)?
Hoppsan! Blev vist två gånger i rubriken och ett till i trådstarten - sorry!
Tydligen trött eftersom jag inte heller kan stava
Åbybadet
Åby har en djungel avdelning som passar min 2 åring perfekt. Sen är de två kanor han kan åka med vuxen sen finns en tredje barnet måste kunna simma för att få åka
Jag håller med om Åbybadet. Dit åkte jag ofta när barnen var små, eftersom det kändes säkert att åka dit en ensam vuxen och två barn som inte kunde simma. I Djungellagunen kan de plaska, pumpa vatten osv. Rutschkanorna (grön + blå) slutar i ett kar istället för en bassäng, så en 6-åring kan åka själv. Den röda har nog åldersgräns på 10 år...
Mina gillade även undervisningsbassängen i den vanliga delen av badet. Där var det lagom djupt, och fanns madrasser och andra leksaker.
Det är ingen åldersgräns på rutchkanorna men min 3åring vågar inte åka den röda men älskar blå och grön..
Det finns en gräns men de små får åka med vuxen på den vuxnes ansvar dock måste man kunna simma för att åka den röda. Så var det när jag var där för kanske 2 månader sedan
Tack för tipsen! Åbybadet verkar det bli
Ja jag menade knappast att min 3åring åker själv, utan i mitt eller hans pappas knä och att det då inte finns åldersgräns.