• choklad25

är jag bi tro eller bara nyfiken?!

Hej!

JAg lever i ett hetrosexuellt förhållande med min sambo. På senare tid har jag kommit på mig själv att fantisera om vad jag skulle kunna göra med killar. är jag konstig  eller? Vi har ju bra sex på alla sätt och vis men kan inte sluta och tänka på hur det skulle kunna vara.

• Svar på tråden är jag bi tro eller bara nyfiken?!
  • Anonym

Alla är ju nyfikna! inget fel med det, prata med din sambo så kanske ni han exprementera tillsammans ? :)

• choklad25

inte så lätt när hon inte tycker om att ha andra partners. hur skulle ni gjort?

• Anonym
    choklad25 skrev 2011-12-12 07:38:23 följande:
    inte så lätt när hon inte tycker om att ha andra partners. hur skulle ni gjort?

första steget är ju att prata om det, är det något hon verkligen är emot så måste man ju acceptera det, och du verkligen känner att det är något du vill göra så kanske ni kan prata om att ha en öppet förhållande ett tag? båda är fria att prova på nya saker men att man slutar i den gemensamma sängen på kvällen. 
    Kanske till och med strunta i det nya intresset och va med sambon bara?  
  • choklad25

inte lätt att bara strunta i när man tränar och umgås mycket med killar.
    Saken gör ju inte bättre när man ser dom i duschen efter träningen.
    men men får väl försöka prata med henne.
    men är det konstigt att jag vill prova med en kille?

• Anonym
    choklad25 skrev 2011-12-12 07:50:10 följande:
    inte lätt att bara strunta i när man tränar och umgås mycket med killar.
    Saken gör ju inte bättre när man ser dom i duschen efter träningen.
    men men får väl försöka prata med henne.
    men är det konstigt att jag vill prova med en kille?

Nej det förstår jag att det inte är. Ett förslag en gång kanske är lockande för henne får du hoppas :)
    Tycker verkligen inte att det är konstigt att du är nyfiken på o testa en kille, många människor blir någongång nyfiken på hur det är med samma kön ;) 
  • choklad25

skulle gärna snacka mer privat, har du någon egen sida här på hemsidan?

• Anonym

sök på trixie så hittar du :P

Svar på tråden är jag bi tro eller bara nyfiken?!