blöjfri i 3mån, nu baksalg. någon mer? tips?
sonen är nu 2,5 år. blev blöjfri på dagarna i sep. det har gått jätte bra. i början kissade han på sig på dagis ett par ggr/dag innan han kom på att han skulle gå på pottan, men sen blev det mer sällan. hemma har det fungerat bra å bara använt blöja på nätterna.
men sedan 1,5 v tillbaka har han börjat kissa på sig. han vill inte gå på toa. han är så inne i leken så ofta slutar det med att han står och tittar hur han kissar på sig. lika är det på dagis. i helgen hr vi fått tagit honom på toaletten fast han säger att han inte vill, å så kissar han. bajsar är inga problem på toa.
idag fick jag pikar 2ggr av de fröknarna som var kvar när jag kom och hämtade. den ena sa att de hade satt sonen på toa, men inte kommit något. sen lagom när de gick från toaletten så sa han kissa å så kissade han på sig. då sa fröken att sonen skrattade och att hon tyckte det verkade som han tyckte det var roligt å då hade hon sagt till. fick ont i magen när hon sa så.... när vi skulle g¨å frågade jag sonen om han skulle gå på toaletten men då sa han nej. då säger den andra fröken"vågar du lite på det" å skrattade.
vet ej hur jag ska göra. känns ju fel tt börja med blöja igen om dagarna. någon som varit med om liknnde bakslag? hur länge brukar de hålla i? hur ska vi gå vidare?