• Selina

Fult att ha guld och silver tillsammans?

Har en sån där vit plastklocka med guldfärgade detaljer runt urtavlan och har köpte en silverring som jag har på samma hand, är det fult att blanda guld och silver sådär enligt dig? Enligt mig är det kanske inte den bästa kombinationen men jag vill ju kunna använda både ringen och klockan...

• Svar på tråden Fult att ha guld och silver tillsammans?
  • La Lola

Jag tycker inte att det är snyggt.

Men det som räknas är ju vad du tycker.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • SilverEmma

Jag gillade det inte tidigare, men har ändrat mig. Nu har jag en tvåfärgad förlovningsring och vigselringen blev i vitt guld. Så jag använder både guld och silver tillsammans.

Fanny och Elliot...mina tjejer! <3
  • Selina
    SilverEmma skrev 2011-12-13 09:49:23 följande:
    Jag gillade det inte tidigare, men har ändrat mig. Nu har jag en tvåfärgad förlovningsring och vigselringen blev i vitt guld. Så jag använder både guld och silver tillsammans.
    Jag har också smycken som är guld/silver och guld/vitt guld men jag tycker det är snyggare än att blanda olika smycken
  • Selina
    La Lola skrev 2011-12-13 09:47:51 följande:
    Jag tycker inte att det är snyggt.

Men det som räknas är ju vad du tycker.
    Det är sant, men jag tycker inte heller det är så väldans snyggt så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med det där... kanske skita i klockan när jag använder ringen och tvärtom?
  • Tomtkonto

Nä, den kombon tycker jag inte funkar. Skär sig. Men, det är ju upp till vad DU tycker. Använd både ringen och klockan du. Lägg upp en bild, vem vet, det kanske passar dig helt utmärkt.

• tjej87

Jag tycker att stilen är mer avgörande än om det är guld eller silver. En klocka med guld och en ring i silver som passar bra ihop i stilen är mkt snyggare än en klocka i guld och en ring i guld som inte alls passar ihop pga stilen.

Svar på tråden Fult att ha guld och silver tillsammans?