• mom80

Hur får man honom att hitta tillbaka?

Jag har tre barn ihop med min sambo och vi har varit ihop i 6 år.
    Dom senaste fyra åren har jag haft det svårt med en vän som omkommit och övriga saker som gjort att jag haft det ganska svårt och varit lite deprimerad till och från. Och då har min sambo mer eller mindra tagit hand om mig.
    Nyligen berättade min sambo att han inte visste vad han kände för mig längre. Och förra veckan bestämde vi oss att gå isär.
    Vi har gått i samtal och vi har kommit fram till han han kände sig instängd och tyckte det var jobbigt att jag klängde mig fast så vid honom. Nu har jag insett detta också och jag jobbar på att sluta med detta.
    Efter vi bestämde det så har vi haft det superbra. Och han säger att han så gärna vill hitta tillbaka men han inte får fram dom riktiga känslorna. Och han säger att han tycker synd om mig för att jag känner mer för honom än tvärtom.
    nu tänkte jag visa för honom att jag inte klänger mig fast så vid honom så jag ska fråga den snyggaste killen på mitt jobb att låtsasflirta med mig och skicka lite sms så han ser. jag tänkte att funkar inte det så vet jag att känslorna inte kommer tillbaka.
    Hjälp vad tycker ni?
    Är detta ett bra sätt eller finns det något annat?
    Vi älskar varandra och vi vill så gärna leva ihop.

• Svar på tråden Hur får man honom att hitta tillbaka?
  • Trivelina73

Men va? Allvarligt? Har du inte någon som helst egen styrka?? Måste det där så kallade självständighten komma från en annan man? Sök hjälp, för du kan inte något själv alls tydligen. För nu är det en annan man som ska fixa din man till dig.

Du hittar inte småtjfas om allt och inget här, bara caner rätt och slätt och tingen kring c... nertystad.bloggplatsen.se/
  • Sessilou

oj du skämtar väl?
    Man vinner inte tillbaka nån genom att flirta med andra.
    Jag skulle totalt tappa känslorna för min sambo om han gjorde så. Det är noll respekt

Less is more=)
Svar på tråden Hur får man honom att hitta tillbaka?