Ska jag lämna?
Hej är en mamma på 34 år åt 3 barn med samma man, på min födelsedag då jag var gravid med vårt 3 barn ( var i 7 månaden) så var min man otrogen mot mig, jag hörde alltihop då han glömt att stänga av telefonen, jag har levt med denna man i 15 år och han har under vårt förhållande sakta brutit ner mitt självförtroende, han har 3 telefoner och dessa är förbjudna för mig att kolla i, han flörtar hej vilt och har inget intresse av barnen, det han säger till mig är att han betalar för att i bor så fint och jag ska vara nöjd med det, han kommer och går som han känner för. Jag skulle kunna skriva en bok om hur många sjuka grejjer denna karl gjort men skulle bli för långt att läsa för er!
Saken är den att jag ville skiljas men han vill inte och det är där det konstiga kommer in jag tycker att när man är en sån person som han är så borde man väl inte vilja vara gift, men det ända jag kan komma fram till är att han är gift enbart för att jag hittills har förlåtit och stannat kvar, och att han ju nog är rätt nöjd med sitt upplägg av vårt förhållande.
Jag känner mig instängd, trött och olycklig och tänker jag efter så är enda anledningen jag stannar på grund av att vi har barn, men är det alltid rätt att stanna kvar för barnens skull?