• Trivelina73

One pice, jumpsuit.. dessa storlekar???

Men allvarligt... Jag ska va S enligt längd men är ju normalt L.. Men tar jag ett L så drunknar jag i den och tar jag ett S lär jag inte kunna andas! OM jag lyckas dra igen kedjan...

Någon som vet hur man ska göra?? Smygandas i ett M??

Du hittar inte småtjfas om allt och inget här, bara caner rätt och slätt och tingen kring c... nertystad.bloggplatsen.se/
  • Svar på tråden One pice, jumpsuit.. dessa storlekar???
  • Fidi

Jag är en M/L i "vanliga" kläder. Råkade beställa en One pice stl S, jag fick igen den och den var okej =) Men man vill ju ha dem lite myspösiga =) Så prova en M?

• Trivelina73

Jaa, de lutar mer och mer mot M  ska satsa på blocket efter jul, när alla vill bli av me sina julklappar.. kanske man kan få något billigare Tungan ute

Du hittar inte småtjfas om allt och inget här, bara caner rätt och slätt och tingen kring c... nertystad.bloggplatsen.se/
  • Fidi

Jag säljer en S på Tradera om du vågar testa annars ;)

Smart idé att shoppa beg, mycket billigare. Sjukt ovärt pengarna man får betala för en ny. Tycker jag iaf =) 

• Trivelina73
    Fidi skrev 2011-12-16 00:08:56 följande:
    Jag säljer en S på Tradera om du vågar testa annars ;)

Smart idé att shoppa beg, mycket billigare. Sjukt ovärt pengarna man får betala för en ny. Tycker jag iaf =) 

Jag är inte självmordsbenägen! Kan som se rubrikerna 'kvinna krängde sig i för liten jumpsuit och kvävdes' haha! Känns lite obehagligt att köpa distans, vill se saken jag köper. Finns säkert många som luras..
Svar på tråden One pice, jumpsuit.. dessa storlekar???