• tyralynn

Min sambo glor hellre på porr

Jag har inget emot eg att min man glor på porr. Men han gör det varje kväll när han kommer hem från jobbet. Han jobbar bara kvällar o kommer hem sent och jag sover när han kommer hem. Han är visar inget större intresse när jag försöker ta intiativ  till sex. Om vi väl försöker ha sex så får han knappt upp "den" o vi får alltid avbryta. Enda gången han är nöjd och hård är när jag suger av han. Vi har haft det här problemet i snart 2 år. Det här resulterar i att jag har fått sjukt dålig självkänsla o självförtroende för han visar ju tydligt att det inte är mig han vill ha utan hellre sitter han och runkar framför datorn. Har nån nå tips på vad jag ska göra?? Jag har också behov som bara kan bli tillfrdsställda av någon annan. och pratat med han har jag gjort MASSOR med ggr. Jag vill absolut inte vara otrogen eller skilja mig men att gå runt såhär tills döden skiljer oss åt känns inte som någon höjdare. 

• Svar på tråden Min sambo glor hellre på porr
  • Anonym (mig)

En kille berättade om just dom symtomen för mig.

enligt han så kommer de från för mycket porrtittande.. att man blir "porrskadad".
     Han sa att det bästa botemedlet är inget porrsurfande,runkande eller sex på mins 2 veckor. å efter
    dom veckorna så bör han testa sex med dig för att se om det funkar bättre då.   

• Anonym

testa med att ha annorlunda sex..exempel roll spel , överraska han när han kommer hem med att du piffat upp dig och möt upp han vid dörren... led du han.. så han inte får en chans till att säga NEJ till sex!!! sluta att sug av han!!!

• Anonym (:O)

Oj! Det är bara några veckor sedan jag själv skrev nästan exakt samma TS!

Något råd har jag itne till dig tyvärr, här anser inte maken att det finns något problem, och inte heller kom det så många användbara tips i tråden (dock många trevliga kommentarer som på sitt sätt var ett stöd).

Du är långt ifrån ensam, min vän, men inte heller det är ju någon tröst direkt eftersom det ju innebär att det inte finns mycket till lösning på problemet.

• Matte72

Det låter ju verkligen trist! Hoppas ni finner en väg ur det hela för som det låter fungerar det ju verkligen inte. Men, det finns så många olika definitioner av porr. Din kille kanske har en "kink" på något som han inte vågat säga och därför hellre smyger med det framför datorn? Jag menar, om ena parten vill ha sex på ett visst sätt, säg i sovrummet i missionären med en släckt lampa medan den andre går igång på sex inför andra på ett nakenbad - ja då blir det ju lite svårt att få det att funka...

Vad jag vill säga är att skyll inte på porr, onani eller annat utan försök se vad är den bakomliggande orsaken? Visst kan det vara ett sexberoende osv, men det krävs ändå rätt mycket för att hamna i ett sådant tillstånd. Jag tror, som alltid, att nyckeln är kommunikation. Ni behöver inte alls vara långt ifrån varandra men någonstans har det hängt sig.

Prata, sexa och prata en gång till - testa varandras fantasier så kommer sexlivet att blomstra!

• Anonym (:O)
    Matte72 skrev 2011-12-16 02:33:28 följande:
    Det låter ju verkligen trist! Hoppas ni finner en väg ur det hela för som det låter fungerar det ju verkligen inte. Men, det finns så många olika definitioner av porr. Din kille kanske har en "kink" på något som han inte vågat säga och därför hellre smyger med det framför datorn? Jag menar, om ena parten vill ha sex på ett visst sätt, säg i sovrummet i missionären med en släckt lampa medan den andre går igång på sex inför andra på ett nakenbad - ja då blir det ju lite svårt att få det att funka...

Vad jag vill säga är att skyll inte på porr, onani eller annat utan försök se vad är den bakomliggande orsaken? Visst kan det vara ett sexberoende osv, men det krävs ändå rätt mycket för att hamna i ett sådant tillstånd. Jag tror, som alltid, att nyckeln är kommunikation. Ni behöver inte alls vara långt ifrån varandra men någonstans har det hängt sig.

Prata, sexa och prata en gång till - testa varandras fantasier så kommer sexlivet att blomstra!
    Oj, jag önskar att du hade rätt!

Det är snarare jag som vill ha något "mer" i sängkammaren än maken. Och den porr han kollar på att skittråkigt standardporr med tonåringar. Tyvärr spelar det ingen roll vad jag gör, som 40-åring kan jag inte tävla med tonårskroppar längre.

Det spelar ju ingen roll att jag är i bättre form än maken, han tänder helt enkelt inte på mig längre, bara på porr. Det är tråkigt och jag vill inte leva resten av mitt liv med en porrunkande karl, det är helt enkelt väldigt väldigt avtändande.
  • tyralynn

Jag har prövat med rollspel o blabla men han får inte upp den iaf. O han tittar också mest på vanlig porr m tonåringar. Jag kan inte ens som 30åring tävla med alla 20åringar som har en perfekt kropp, efter ett par ungar så har man ju lite defekter här o där ;)

Jag hittade din tråd anonym o ska läsa igenom den o se om jag hittar nå råd  o tips där. För det här funkar inte längre jag mår jättedåligt!!! O jag ska försöka få han att avstå i ett par veckor för att se om det blir bättre. Kan man spärra datorn på nå sätt?? 

Svar på tråden Min sambo glor hellre på porr