Jag vill fan också knulla!!
Ok,
jag är 22, min kille 28. Vi har varit tillsammans i ca 1½år. Det har alltid varit han som haft minst sexlust.
Jag har dock rätt stor lust och är väldigt sexuell av mig som människa. Får jag- så knullar jag gärna 3 gånger om dagen och sörjer rätt mycket för min egen njutning om det behövs..,.
Men min kille vll inte ligga med mig. Inte ALDRIG.. Men inte hälften så ofta som jag vill. han vill MAX 3 ggr/vecka.. Jag vill som sagt minst varje dag... Och det har mtyvärr resulterat i att jag känner mig avvisad och DÅLIG/ÄCKLIG för att HAN inte tänder på mig. Så ska man inte känna!! Jag gråter "ofta" för att ajg känner mig avvisad... känner mig inte bra nog. Har aldrig mött en man som tänder så lite på mig. Att tillägga kan ju då vara att jag ser bra ut är charmig och sexig, jag köper underkläder, lagar middagar, stgrippar, ALLT för att få igång honom men NADA... Och jag har ALDRIG träffat någon som är så "osexuekll" av det manliga könet.. VAD GÖR JAG FÖR FEL??
Vet att det handlar mycket om att han har mkt annat i huvudet som ska lösas o han e trött osv-- Men jag tycker det är så ORÄTTVIST att jag som är en SÅ sexuell kvinna ska träffa en så osexuell man_ Vi har det ju bra annars... Mina tjejkompisar klagar på att deras killar vill knulla FÖR OTFA! I FUCKING WISH!
När vi pratar om det sägrr han att han är bara inte så sexuell och att det som är problemet om det är ngt problem är att jag lägger för mkt press i det.. MEN VADFAN VAR EN MAN O TA MIG DÅ! och tar jag det vidare så är det jag som är en störd nymfoman typ...
ursäkta men nu är jag så jävla frustrerad o trött på att försöka tillfredställa mig själv. nu vill jaG FAN LIGGA!!