• Anonym (frustrated!!!)

Jag vill fan också knulla!!

Ok,
    jag är 22, min kille 28. Vi har varit tillsammans i ca 1½år. Det har alltid varit han som haft minst sexlust.
    Jag har dock rätt stor lust och är väldigt sexuell av mig som människa. Får jag- så knullar jag gärna 3 gånger om dagen och sörjer rätt mycket för min egen njutning om det behövs..,.

Men min kille vll inte ligga med mig. Inte ALDRIG.. Men inte hälften så ofta som jag vill. han vill MAX 3 ggr/vecka.. Jag vill som sagt minst varje dag... Och det har mtyvärr resulterat i att jag känner mig avvisad och DÅLIG/ÄCKLIG för att HAN inte tänder på mig. Så ska man inte känna!! Jag gråter "ofta" för att ajg känner mig avvisad... känner mig inte bra nog. Har aldrig mött en man som tänder så lite på mig. Att tillägga kan ju då vara att jag ser bra ut är charmig och sexig, jag köper underkläder, lagar middagar, stgrippar, ALLT för att få igång honom men NADA... Och jag har ALDRIG träffat någon som är så "osexuekll" av det manliga könet.. VAD GÖR JAG FÖR FEL??

Vet att det handlar mycket om att han har mkt annat i huvudet som ska lösas o han e trött osv-- Men jag tycker det är så ORÄTTVIST att jag som är en SÅ sexuell kvinna ska träffa en så osexuell man_ Vi har det ju bra annars... Mina tjejkompisar klagar på att deras killar vill knulla FÖR OTFA! I FUCKING WISH!

När vi pratar om det sägrr han att han är bara inte så sexuell och att det som är problemet om det är ngt problem är att jag lägger för mkt press i det.. MEN VADFAN VAR EN MAN O TA MIG DÅ! och tar jag det vidare så är det jag som är en störd nymfoman typ...

ursäkta men nu är jag så jävla frustrerad o trött på att försöka tillfredställa mig själv. nu vill jaG FAN LIGGA!!

• Svar på tråden Jag vill fan också knulla!!
  • SubjektetPerspektivet

En kvinnas överskost kan säkert täcka en mans underskott någon annanstans.

Jag täcker gärna upp det behov du har :)

• Anonym
    Hipellon23 skrev 2012-08-05 12:58:29 följande:
    Va bra:)

förstår vilken sorts person du är alltså. Gillar inte det du gör
  • Hipellon23

Jag vet att det är fel. Jag är inte för att man gör det. Men samtidigt så förstår jag dom som gör det. Jag kan bli frustrerad ibland för att det känns som att hon inte bryr sig. Men annars så har jag den bästa partnern i världen. Skulle aldrig byta ut henne mot någon. Men att jag får för lite sex gör mig irriterad. Så jag har accepterat det och lever mitt liv normalt fast att kommer fortsätta att ha sex med andra.
    Du kan annorlunda och jag kan förstå hur du ser på det hela. Men men. Människor är olika

• Anonym (S)

Jag är mest imponerad av dom som överhuvudtaget hinner med sex 3 gånger om dagen, varje dag! När får ni till dessa 3 gånger? Här är jag dödstrött halv 6 på morgonen med ett morgonschema som spricker om jag borstar tänderna 1 minut för länge. Sex skulle alltså inte hinnas med även om jag på något mirakulöst sätt skulle bli sugen i mitt morgontillstånd. Sen jobbar jag hela dagen och kommer hem halv 6. Då ska mat handlas, lagas och ätas. När detta är gjort är klockan 7-halv 8. Direkt efter maten tycker jag inte heller det är skönt med sex, mätt och jäst som man blir. Så runt halv 9 kan jag känna mig redo för sex. Detta tar runt 30-45 min. Sen är klockan halv 10 och det är dags att sova för att få sina 8 timmar. Men detta är inget som hinns med varje dag ens, för det är ju dessutom oftast en del att pyssla med på kvällarna som att fixa matlåda, packa för morgondagen och kanske tvätta eller så. Lite sofftid är ju inte heller fel någon gång ibland.

Och då har vi inte ens några barn!!? Hur hinner ni? Går ni arbetslösa eller vad? 

• Anonym (StrypOchNjut)

Hade vart min dröm att ha en 22 åring, när jag är 27 som är riktigt jävla knull sugen och vill sättas på flera gånger om dagen, och skrek rakt ut hon måste knullas och få tillfredställas mer om det var för lite en dag.

Har en lång tid levt i ett förhållande där jag haft den sexigaste lilla tjej du kan tänka dig, och vart jävligt sporadisk då hon sista tiden ville släppa till och långt ifrån det jag fick se av henne när vi träffades.

Hade vart perfekt då om du vart redo att bli knullad ett par gånger om dagen, och fick vara det jag inte fick, och du fick det av kuk du inte gavs hemifrån.

Så hade dom vart nöjda som fan med det dom ville ha, så hade vi sedan kunnat legat och skrattat åt så mycket bättre det blev nu när vi kunde uppfylla det min slyna och din bock inte ämnade klara.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-26 17:20:06 följande:
    Det typiska är bara att en kille ALDRIG verkar orka tillfredställa en oralt om han inte är sugen och orkar sex. Däremot när det är det omvända och man råkar ha mens eller liknande, då ska det minsann sugas kuk!

Sjuk värld vi lever i. Enbart mitt ex som kunnat tillfredställa mig utan att kräva något tillbaka. Men så var typ det det enda bra med honom också... 

Nä, det där är jävligt märkligt... Ge och ta? vart har det tagit vägen? Många män verkar leva i tron att deras sexdrift måste tillfredsställas, men att kvinnor klarar sig utan???
  • Anonym

Var är alla hatiska människor som brukar hoppa på killar som skriver om samma problem, och säga åt dem att hjälpa till hemma osv osv osv?

• Anonym (Hata mindre)
    Anonym skrev 2012-08-06 12:16:06 följande:

Nä, det där är jävligt märkligt... Ge och ta? vart har det tagit vägen? Många män verkar leva i tron att deras sexdrift måste tillfredsställas, men att kvinnor klarar sig utan???
    Men sluta larva dig. Du generaliserar, och kvinnor är precis likadana. Ut ur sandlådan med dig.
  • fieri
    Anonym (frustrated!!!) skrev 2011-12-17 00:02:27 följande:
    Ok,
    jag är 22, min kille 28. Vi har varit tillsammans i ca 1½år. Det har alltid varit han som haft minst sexlust.
    Jag har dock rätt stor lust och är väldigt sexuell av mig som människa. Får jag- så knullar jag gärna 3 gånger om dagen och sörjer rätt mycket för min egen njutning om det behövs..,.

Men min kille vll inte ligga med mig. Inte ALDRIG.. Men inte hälften så ofta som jag vill. han vill MAX 3 ggr/vecka.. Jag vill som sagt minst varje dag... Och det har mtyvärr resulterat i att jag känner mig avvisad och DÅLIG/ÄCKLIG för att HAN inte tänder på mig. Så ska man inte känna!! Jag gråter "ofta" för att ajg känner mig avvisad... känner mig inte bra nog. Har aldrig mött en man som tänder så lite på mig. Att tillägga kan ju då vara att jag ser bra ut är charmig och sexig, jag köper underkläder, lagar middagar, stgrippar, ALLT för att få igång honom men NADA... Och jag har ALDRIG träffat någon som är så "osexuekll" av det manliga könet.. VAD GÖR JAG FÖR FEL??

Vet att det handlar mycket om att han har mkt annat i huvudet som ska lösas o han e trött osv-- Men jag tycker det är så ORÄTTVIST att jag som är en SÅ sexuell kvinna ska träffa en så osexuell man_ Vi har det ju bra annars... Mina tjejkompisar klagar på att deras killar vill knulla FÖR OTFA! I FUCKING WISH!

När vi pratar om det sägrr han att han är bara inte så sexuell och att det som är problemet om det är ngt problem är att jag lägger för mkt press i det.. MEN VADFAN VAR EN MAN O TA MIG DÅ! och tar jag det vidare så är det jag som är en störd nymfoman typ...

ursäkta men nu är jag så jävla frustrerad o trött på att försöka tillfredställa mig själv. nu vill jaG FAN LIGGA!!
    Du ligger med mig, därmed basta. Och det ska fan vara rejält och ordentligt! Inboxa mig så löser vi problemet. 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-06 12:16:06 följande:

Men eller hur!? Det har jag också märkt när jag läser tråd efter tråd här. Men det är ju tyvärr fortfarande så att mannens sexuella tillfredsställelse anses vara viktigare!
  • Anonym (Hata mindre)
    Anonym skrev 2013-04-11 18:58:39 följande:

Men eller hur!? Det har jag också märkt när jag läser tråd efter tråd här. Men det är ju tyvärr fortfarande så att mannens sexuella tillfredsställelse anses vara viktigare!
    Vad roligt det är när lågutbildade nötter dundrar in och använder "kvinnor" och "män" som stereotyper istället för att se till varje individ. Du ska nog se att det finns gränsfall på båda hållen. Seså, gå och placera dig i soffan med ditt Desperate Housewives nu. Flört
  • Anonym (Christoffer342)

Jag har ingen tjej för Jagger tycker jag strippar och vill ligga för mycket men jag har också nästan samma problem som du snälla knulla med mig varje dag hur ofta och länge du vill du bestämmer ?

• Tom Araya
    Anonym (Christoffer342) skrev 2013-05-17 14:37:59 följande:
    Jag har ingen tjej för Jagger tycker jag strippar och vill ligga för mycket men jag har också nästan samma problem som du snälla knulla med mig varje dag hur ofta och länge du vill du bestämmer ?
    Vad försöker du säga? Saknar ditt tangentbord eller ajfån skiljetecken och fungerar mellanslaget endast sporadiskt?
    Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
Svar på tråden Jag vill fan också knulla!!