Ni som har försökt få en flicka, hur gjorde ni och funkade det?
För att klargöra så blir jag lika glad om jag får en pojke till, men det hade varit så kul att få en lillasyster till grabbarna. Hade varit roligt att försöka iaf.
För att klargöra så blir jag lika glad om jag får en pojke till, men det hade varit så kul att få en lillasyster till grabbarna. Hade varit roligt att försöka iaf.
Som sagt, det finns skillnader mellan tjej och pojk spermier, men det handlar ju om mindre spermier så att det är väldigt svårt att påverka någonting mer än enstaka procent hit och dit.
Flicka, ha sex några dagar innan ÄL
Pojke, ha sex när du har ägglossning. Sägs det.
har flera flickor och mina tips är ha sex sällan....kolla ditt ph värde ät och drick mjölkprodukter,få ej orgasm
bada i badkaret ofta på nåt sätt har detta gett mig flickor...just det din man kan få vara lite varm om pungen för då överlever ej pojkspermierna har ja hört??
lycka till
Det går att påverka..Ni som skrattar har fel ts googla lite på tex amerikanska sidor så får du massa tips och finns även kit att köpa.
Ni som som säger att det är myter osv, hur kan ni ha så lite koll? Läs på!
Vi fick först ett gäng killar, hade då sex varje eller varannan dag. När vår yngsta blev till hade vi sex några dagar innan ägglossning men fick inte tillfälle på själva äl-dagen eller dagen innan. Denna gång blev det flicka.
Min man och hans ex hade enbart sex på äl dagen och de fick bara söner.
Jag och mitt ex hade sex ofta men inte på äl dagen-vi fick döttrar.
Så skit i äl dagen. Tvinga maken att bada varmt:)
För övrigt ni som inte tror på det, varför gå in på en tråd och svara flera gånger med oväsentliga saker.
Ts vill ha råd om hur hon kan påverka.
Ja chansen är liten att påverka, men båda könen är ju välkommna och ts och hennes gubbbe kan väl få exprementera lite.
Surbullar!
Jag väntar en dotter nu. Jag kan jämföra med när vi blev gravida med sonen. Han blev till på ägglossningsdagen, jag fick orgasm samtidigt som min man. Jag åt inga tillskott på magnesium och drack/åt inte så mycket mjölkprodukter.
Det vi gjorde den här gången var att vi hade samlag några dagar innan ägglossning, ingen orgasm för min del. Jag drack mycket mjölk varje dag i några månader innan, jag drack även en del tranbärsjuice och tog magnesiumtillskott några månader innan.