• Anonym (Kille)

När runkade ni av en kille senast

Kvinnor när runkade ni av en kille senast och hur många killar har ni runkat av och tycker ni om att se själva utlösningen eller höra honom stöna när ni runkar en kille, killar ni får gärna berätta om era erfarenheter också själv tycker jag om att bli avrunkad av en kvinna

• Svar på tråden När runkade ni av en kille senast
  • Anonym (Nyligen)

Mjölkade av en kille i helgen och oj vad det stänkte.

• Anonym (Äldre gift)

Tycker det är fint att runka av gubben han njuter och stönar. Senast var i fredags så kanske i morgon igen.

• Anonym (Hmmm)

Blev ju rätt rejält avrunkad förra helgen .. varma händer runt både kuk och pung och dessutom en bröstvårta i munnen. Kom rätt hårt kan jag säga ...
    Klimakterie och lite tappad känsla men ..... det funkar-

• Anonym (Nyligen)
    Anonym (Äldre gift) skrev 2021-12-20 21:29:46 följande:

Tycker det är fint att runka av gubben han njuter och stönar. Senast var i fredags så kanske i morgon igen.

Duktig du är som runkar...
  • Anonym (Äldre gift)
    Anonym (Nyligen) skrev 2021-12-21 09:05:10 följande:

Duktig du är som runkar...

Även om jag inte längre vill ha något sex för egen del. Tycker jag att min älskade gubbe ska ha det skönt ibland.
  • Anonym (Sugaren)
    19mark82 skrev 2021-12-20 20:34:51 följande:

älskar att bli runkad men avslutar helst i munnen så slipper jag kladd efter

Den perfekta kombon! Runka en fin kuk och sen få svälja och suga rent.
    Mycket bättre att få svälja än när killen vill spruta ner en.
  • Lejon10
    Anonym (Äldre gift) skrev 2021-12-21 13:07:15 följande:

Även om jag inte längre vill ha något sex för egen del. Tycker jag att min älskade gubbe ska ha det skönt ibland.

Gillar att du runkar av din gubbe

Fast du inte vill ha sex
  • Meddelande borttaget
  • Limpo
    Anonym (Äldre gift) skrev 2021-12-21 13:07:15 följande:

Jag önskar att min fru skulle ha din inställning. Vore så härligt att bli runkad av en annan än sig själv.
  • Anonym (Fanny)

Igår kväll blev både runk och sug , Jag gissar på att han tyckte om det hihi

• Bababastant
    Anonym (Fanny) skrev 2022-01-12 07:12:14 följande:

Igår kväll blev både runk och sug , Jag gissar på att han tyckte om det hihi

Låter super härligt, leker du mkt med kulorna?

Pungen är super känslig,så skönt när de rullar i handen som stresskulor.
  • Anonym (Äldre gift)

Gubben fick en skön stund i går kväll. Lekte med både hand och mun han kom så hårt.

• Anonym (Sarah)

Ha ha...på en fest. Jag och en kille gick ut från festen för att röka och det slutade med att jag tömde honom innan vi gick in.
    Tokigheter på fyllan...

• Anonym (Johan)
    Anonym (Sarah) skrev 2026-03-11 00:33:41 följande:

Ha ha...på en fest. Jag och en kille gick ut från festen för att röka och det slutade med att jag tömde honom innan vi gick in.
    Tokigheter på fyllan...

Gjorde han något skönt för dig? 
  • Anonym (Sarah)
    Anonym (Johan) skrev 2026-03-11 19:23:30 följande:
    Gjorde han något skönt för dig? 
    Nej, var ett grovhångel som slutade så...hade kunnat bli upptäckta och tur att inte det hände
  • Noname00
    Anonym skrev 2012-01-22 16:11:06 följande:

Jag tycker att det är upphetsande att runka av min kille och skulle gärna vilja se honom göra det själv någongång inför mig. Men jag låter det aldrig gå så långt att han kommer utan han kommer i mig. Men det är upphetsande att se hur han njuter och låter....Han verkar föredra det hellre än att bli avsugen och det gör inte mig någonting

Njuter du av att han tömmer sig i dig.
    Va härligt!
Svar på tråden När runkade ni av en kille senast