Vart ska vi åka?
Det här gäller nästa jul, alltså om ett helt år men jag vill så gärna ha nått att drömma om. Har inte varit utomlands (förutom till svärföräldrarna och det räknas väl knappt?) på 3 år vilket jag tror är rekord.
Nästa år fyller jag 30 i samband med jul och sambon och jag firar även 10årsjubileum i samma veva. Vi tänkte slå ihop firandet och sticka utomlands över jul/nyår tillsammans med dottern som då kommer vara 1 år och 8-9mån beroende på exakt när vi åker.
Dottern är (nu i alla fall, det kan ju ändra sig) inte direkt av det lugnare slaget utan hon kryper runt som ett yrväder. Att sitta snällt och undersöka en leksak i mer än 2 min finns inte på kartan och har egentligen aldrig gjort det.
Till svärföräldrarna är det 3-4h flygresa och hon kommer vid det laget ha varit där 3ggr.
Vi tänkte åka i 2-4 veckor och har väl inte så höga krav. Någorlunda varmt (medeltemp på minst 20 grader dagtid) och någorlunda barnvänligt. Vi vill heller inte behöva släpa med bilbarnstolen så transfer med buss är att föredra.
Vart skulle ni rekomendera oss att åka?