• Twilda

Tjej 16 år och kär i 16 år ÄLDRE tjej?

Ja vart ska man börja....
    Är verkligen tacksam för svar!

Jag är 16år gammal och riktigt förvirrad... Har tänkt mycket på det här med Homosexualitet och bisexualitet... Har vänner som är det och tycker det är fullt normalt!
    Jag har bara varit tillsammans med killar i mitt lilla liv, Har kille just nu och älskar honom men har ett litet problem som verkligen stör mig:
    Jag har en tjej på hjärnan... Kan verkligen inte sluta tänka på henne och inte nog med det, jag har tänkt på henne bokstavligen varje dag i 5år.
    Jag känner henne lite, inte mycket, vet vem hon är och så.. Blir pirrig och glad av att se henne och bara höra hennes röst, men hon är ju mycket äldre än mig! 16år äldre och det är ju mycket! Fastnat för hennes personlighet och utséende, men kan jag vara bisexuell?

Kan inte riktigt tänka mig själv som det, men är ju typ beroende av henne! Fattar bara inte varför... är väldigt förvirrad och supertacksam för svar!

• Svar på tråden Tjej 16 år och kär i 16 år ÄLDRE tjej?
  • Anonym (Bi)

Ja, det behöver väl inte vara så komplicerat, du är väl antagligen bisexuell och det är väl inget konstigt med det.

Svar på tråden Tjej 16 år och kär i 16 år ÄLDRE tjej?