"Unga" mammor i sthlm?
Hej jag är 21 år och mamma till en flicka på 15 månader. Undrar om det finns några andra mammor i samma ålder som har lust lära känna varandra? Har inga vänner med barn, å det börjar bli lite trist
Hej jag är 21 år och mamma till en flicka på 15 månader. Undrar om det finns några andra mammor i samma ålder som har lust lära känna varandra? Har inga vänner med barn, å det börjar bli lite trist
Vad skönt! :)
Jag tror jag kommer trivas :)
Jag gör inte så mycke när jag e ledig, leker med sonen o städar, sover, handlar haha det vanliga ;) dudå? :)
Okej va skönt
Typ samma haha, går till öppna förskolan ibland också, eller simhallen.
Jag jobbar bara helger just nu, (fram till Februari) Så det är mycket ledig tid just nu
Hon ska börja i mitten av januari hade jag tänkt :)
Mariaa. Okej ska du jobba eller plugga eller vad ska du göra då?
Vad brukar du hitta på med din dotter om dagarna då?
Vi brukar gå och bada, öppna förskolan, promenera, fika, gå i affärer, leka i parken och lite allt möjligt
Letar jobb för fullt, vill först jobba sen starta med pluggandet.
Vi går på öppna förskolan, går på stan, lekparker m.m va vi liksom känner för just den dagen :)
Okej hoppas du hittar något!!
Låter som mig å min dotter ungefär Bor du ensam eller med pappan?
Är ensamstående :)
Okej de skulle va kul å hitta på något nån dag? Fika eller hitta på något kul med barnen?
Det som en bra idé!
Kan du någon dag nästa vecka?
Jag bor också i Vällingby/Råcksta med lillan som är 16 månader. Hon går på förskola men vore kul att träffa någon annan mamma på em eller helger, har inga vänner med barn i närheten. Själv är jag 27 :)