precis bokat 3 veckor till thailand i februari... hjälp!;-)
Vet att de finsn en thailandstråd mfl men skriver här ändå me risk att försvinna i mängden. hoppas nån ger sig tid att svara ändå
jag o min sambo har ikväll bokat 3 veckors resa till thailand ( phuket)me våra två barn på snart 3 o 5 år from mitten av februari... bokat bara flygstolar för första gången någonsin o jag känner mig plötsligt nervös... bara rest på charter paketresor förut me transfer, hotell osv... så detta är helt nytt. men alla skriver jua tt de är så enkelt så då borde ju vi me fixa de...
men nu har jakten på hotell börjat... vill iallafall ha några nätter bokade när vi kommer ner. men hur går man till väga...? kollar Adoga osv... men hur gör man för att få bäst pris? Är de bäst att boka redan nu, eller ska man vänta? borde vi boka i förväg resten av tiden oxå eller komemr de vara lätt att hitta relativt fina hotell till bra priser på plats när vi väl är där?
har ni några tips?
Oxå funderat på att ev yra hus nån vecka kanske på Koh lanta eller nån annanstans... är de oxå enkelt...? haha... känner mig helt omtumlad...