• Anonym (Kille)

    Ställer ni kvinnor upp på alla ställningar ?

    Ja, jag undrar om alla kvinnor glatt kör alla möjliga ställningar och att det bara är för killen att säga till om han vill testa någon ?
    Menar då vanligt samlag inte komplicerat analt eller oralt.

    Eller är det vanligt att kvinnor har några vanliga ställningar typ missionären, rida osv. som man känner sig trygg i och inte vill ge sig på mer vågade saker.
    Menar inte att man skulle vara tråkig om man känner så, sex handlar ju om att båda ska trivas med det.

    Har inte så stor erfarenhet och frågar därför er kvinnor hur ni upplever det ?
    Eller även er killar hur era kvinnor sett på det.

  • Svar på tråden Ställer ni kvinnor upp på alla ställningar ?
  • padenjavel
    NPeters skrev 2012-02-08 11:07:31 följande:
    Allt måste testas en gång åtminstone. Och jag älskar när han är handfast och "bollar" omkring med mig.
    håller med dig varför ska man dö nyfiken??
  • Sinne12

    Testar gärna, men förbehåller mig rätten att omedelbart avbryta vissa ställningar där han slår i livmodertappen :s

  • Anonym

    Är nyfiken av mig och testar gärna olika ställningar... men inte massa byten av olika ställningar hela tiden under samma akt, det gillar jag inte!

  • janette

    har gärna en kille som tar tag i mig och tar mig i den ställningen han vill.
    en dominerande kille !

    får jag ont av en ställning så kanske inte men annars är jag på att prova alla ställningar :)

  • Anonym (miss a)

    Jag föredrar bakifrån i de fleta lägena, tyvärr kan min man inte kontrollera sin orgasm vidare mycket då så den blir ofast i slutet av sexet och rätt sällan. :( Annars gillar jag att rida och ligga på rygg med mina ben på hans axlar.

    Men jag är nog villiga att prova det mesta.

  • glad i livet

    Är inte rädd att testa nytt. Gör det ont eller är för obekvämt eller om jag inte känner något så blir det troligen bara ett test. Annars finns ju såklart favoriter som allti fungerar. Varianter på de fungerar ju också. Mer akrobatiska övningar lämnar jag lätt åt mer atletiska.

  • teknikfreak
    NPeters skrev 2012-02-08 11:07:31 följande:
    Allt måste testas en gång åtminstone. Och jag älskar när han är handfast och "bollar" omkring med mig.

    Yes!
  • Anonym

    Älskar när han slänger runt mig lite som han vill, går igång på det. Så ja, går med på alla ställningar. Varför skulle jag inte?

  • Anonym

    Fattar inte rubriken.

    Vadå ställer upp?

    Skulle tjejer inte ha NÅGRA sexdrifter alls!!!???

    "Blunda och tänk på något annat. Detta hemska är slut på någon minut"
    VA!!!????
    I år skriver vi 2012!!! 

  • Anonym (Emma)

    Ser det inte heller som att jag "ställer upp".
    Ibland är det han som styr, ibland jag. Man kör en ställning en stund sen byter man utifrån vad man är sugen på. Inget konstigt med det.

    Vissa gånger vill vi bara mysa lite snabbt och då kanske det bara blir missionären. Inte så bara men du förstår vad jag menar. Andra gånger har vi mer tid på oss och är piggare, då testar vi kanske något nytt, har med en dildo eller nåt annat skoj.

  • timoteija

    Killens favorit blir min. Är öppen för att pröva nya ställningar så länge de inte gör direkt ont.

  • Anonym (eeh)

    Ställer upp?!

    För det första är det inte så att tjejer "ställer upp" när dom knullar.
    Det är lika dumt som att fråga om alla killar ställer upp på alla ställningar!

    Det är sjukt olika vilka ställningar  folk gillar oavsett kön. Självklart kan det vara så att folk oavsett kön också vantrivs i vissa ställningar om man tex nojjar över fettvalkar eller whatever.

    När man ligger är det sällan så mekaniskt och planerat att man liksom väljer någon viss ställning, det bara händer!

    Killen på tjejen, tjejen på killen och tjejen på alla fyra med  killen bakom skulle jag chansa på är dom mest använda ställningarna i svenska hem.
     

  • Anonym (hmm)

    Vill inte kalla det för att ställa upp. Men provar gärna nya ställningar, maken är den som styr för det mesta under sexet och vänder och vrider på mig såsom han känner för. Säger ifrån om det inte känns bra. Ridställningen kör vi kanske en eller två gånger om året, och under en mycket kort tid då jag inte riktigt pallar med det pga tidigare dåliga erfarenheter. Älskar bakifrån och missionären går också att variera i all oändlighet. Maken gillar att ta mig när jag ligger på sidan/under honom. Vi kör både vaginalt, oralt och analt.

Svar på tråden Ställer ni kvinnor upp på alla ställningar ?