• sandrav

Ensamstående mammor och pappor i skåne

Jag är en ensamstående 34 årig mamma till två killar födda mars 2008 och juni 2010. Vi bor i Malmö för tillfället. Jag är omgiven med kompisar och en stöttande familj men saknar föräldrar som är i samma situation som mig. 

Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med andra ensamstående mammor och pappor att hitta på saker med på tex helger när andra ungås med sina familjer. Jag har barnen i veckorna och jämna helger.

Berättar gärna mer om vem jag är om någon är nyfiken.... 

• Svar på tråden Ensamstående mammor och pappor i skåne
  • SweetCarro1980

Hej. Jag är ensam just nu med min dotter är i en vårdnadstvist så det är lite jobbigt just nu. Min dotter är 21 månader idag. Bor i helsingborg

• pusspappan

Är ensamstående pappa och finns i S Halland.

• sandrav

Hej!

Trevligt att några har svarat. Jag startar nog en ny tråd och begränsar området lite mer. Känner att jag inte vill köra så långt utan mer göra spontansaker. Hoppas att ni hittar på något roligt tillsammans! 

• Clear1

Jag är ensam mamma 30år i Malmö, har en liten dotter på heltid som är 7mån.
    Har du kollat Fryshuset i Malmö, de har en "barn till ensamma mammor" grej lite då och då,
    bla Imorgon på Fryshuset kl 13-16. Det ligger mellan Södervärn och Möllan!
    googla så hittar du nog det! Annars så bor jag i utkanten av Malmö om du vill mötas, promenera, fika el ngt! Vi har buss nära och tar oss in till stan på 15min!

• wac

En till ensamstående mamma till tre barn 5, 3, 1 år. Bor i Malmö. Skulle vara kul att träffa andra. Har väldig litet nätverk i Malmö. Flyttade ner bara för att barnen ska träffa sin far mer regelbundet.

• Clear1

Jag är som sagt ensam mamma i malmö..
    Men min lilla är 9månader.. Hör av dej om du vill! 

Svar på tråden Ensamstående mammor och pappor i skåne