Leopardmönstrat; sexigt? osexigt?
Jag har funderat på gemene man (kvinna) egentligen tycker om leopardmönstrat när det gäller klädersplagg, därav "undersökningen". Väntar med spänning på resultatet.
Jag har funderat på gemene man (kvinna) egentligen tycker om leopardmönstrat när det gäller klädersplagg, därav "undersökningen". Väntar med spänning på resultatet.
Otroligt fult, skrattretande och mer där till
Nääe, osexigt.
Bodde ett halvår i en lite hippare stad i Frankrike och det var bara rika skräcködlor och luder som hade leopard.
Ååååh! Det är sååååååå fult!!!!!
Om man bär det ironiskt så tycker jag att det kan vara sexigt. Det beror ju lite på vad man kombinerar det med också och hur man är som person annars.
Sexigt och sexigt - klart vissa kan vara sexiga i leopardmönstrat.....men de skulle med all sannolikhet vara mer sexiga i någonting annat.
Osexigt.
leopard kan absolut vara snyggt om man bär de med rätt kläder, tycker jag som snart är 45!
Tycker det kan passa i vilken ålder som helst.
Tycker att det ser billigt ut oavsett hur gammal/ung bäraren är.
Om det är äkta leopard är det sexigt, annars bör man avstå
Ser billigt ut
Det finns bara en kvinna som kan bära upp leopardmönstrat och det är Peggy Bundy i Married with children.
På henne är det snyggt. Annars är det otroligt fult.
Jag gillar leopardmönstrat, MEN det måste kombineras rätt. man kan inte ha en jätteurringad leopardklänning tex. Det är lite som ben ELLER tuttar-regeln. Jag har en leopardklänning som är hur cool som helst men den är väldigt lös i passformen.
Leopardmönster är jättefint på en.... Leopard
Det är inte många som kommer undan med det.