• HAGUJ

Leopardmönstrat; sexigt? osexigt?

Jag har funderat på gemene man (kvinna) egentligen tycker om leopardmönstrat när det gäller klädersplagg, därav "undersökningen". Väntar med spänning på resultatet.   

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Leopardmönstrat; sexigt? osexigt?
  • Themis

Nääe, osexigt. Kräks

Bodde ett halvår i en lite hippare stad i Frankrike och det var bara rika skräcködlor och luder som hade leopard.

I will smite all thy borders with frogs.--Exodus 8:2
  • Apopan

Om man bär det ironiskt så tycker jag att det kan vara sexigt. Det beror ju lite på vad man kombinerar det med också och hur man är som person annars.

• Johan75

Sexigt och sexigt - klart vissa kan vara sexiga i leopardmönstrat.....men de skulle med all sannolikhet vara mer sexiga i någonting annat.

Behold, i come as a thief.
  • så mycket bättre
    NeLi skrev 2012-01-03 14:42:10 följande:
    jag tycker leopardmönster kan va jättefint på exempelvis ett par ballerinaskor eller en väska, men det är fan inte sexigt Glad

typ ballerinaskor är ok, annars tycker jag att det ser jävligt trashigt ut.

MEN jag tycker inte att världen ska anpassa sig efter mig, och den som tycker att det är snyggt/sexigt ska naturligtvis ha det på sig
  • TantMy

leopard kan absolut vara snyggt om man bär de med rätt kläder, tycker jag som snart är 45!
    Tycker det kan passa i vilken ålder som helst.

• camus

Om det är äkta leopard är det sexigt, annars bör man avstå

• TrailerTrash

Ser billigt ut

I love the smell of shit in the morning
  • frecklefart90

Det finns bara en kvinna som kan bära upp leopardmönstrat och det är Peggy Bundy i Married with children.
    På henne är det snyggt. Annars är det otroligt fult.

• storbildsteve

Jag gillar leopardmönstrat, MEN det måste kombineras rätt. man kan inte ha en jätteurringad leopardklänning tex. Det är lite som ben ELLER tuttar-regeln. Jag har en leopardklänning som är hur cool som helst men den är väldigt lös i passformen. 

• Who

Det är inte många som kommer undan med det.

Svar på tråden Leopardmönstrat; sexigt? osexigt?