Jennie1987 skrev 2013-08-12 23:41:55 följande:
Akupunktur kan absolut funka! Jag har själv gått på Zonterapi för ett par år sen, och även om det inte är samma sak, så påverkade det verkligen kroppen :)
Här har ingen mens synts till sen i maj... Ska erkännas att jag inte varit så trogen lchf nu på semestern, så det beror nog på att jag ätit för mycket kolhydrater. Min kropp ballar ur direkt om jag inte sköter kosten.
Men jag har kvar tänket, och börjar så smått komma tillbaks till min rätta kosthållning, vilket känns skönt!
Har tack och lov inte gått upp något nämnvärt i vikt under sommaren, så det är jag tacksam för.
Hade jag märkt att jag la på mig massa mer vikt hade jag inte kunnat fuska och äta såhär liberalt, som jag gjort nu ett par veckor.
Men nu får det bli andra bullar! :)
Skönt att du inte gått upp nåt nämnvärt i vikt under sommaren trots att du ätit mer kolhydrater ändå. Det är bara att börja kämpa igen med kosten.
Min sommar har också varit en katastrof om man tänker på alla kolhydrater jag tryckt i mig, men jag har varit ganska så bra på träningen här i sommar, alltid nåt.
Var på min första akupunktur här och hon kunde inte se några direkta konstigheter i mina tempkurvor så hon tror att min kropp själv försöker rätta till sig och att den varma sommaren kunde ha påverkat mig och min kropp till att försöka själv.
Men jag vet inte... jag tror nog mest själv på att det är min ålder som gör att min pcos blivit bättre, det sägs ju lite över allt att det kan bli bättre med åldern.