5 månder gammal bebis och nu säger att han inte vet om han älskar mig längre?!
Hjälp!!! Mår så jävla dåligt och vet eller förstår ingenting av det här!! Har en 5 måndagen gammal bebis och ny senaste veckan har ja och min sambos relation gått i rasande fart neråt. Det säger han inte har med nån annan att göra än han själv... Han känner att han inte vet om och hur mycket han älskar mig. Vill ha space att känna efter och bor därför i vår dotters rum nu. Till saken ätt att sen vår dotter föddes har han samtidigt fått en ny vän..en tjej kompis. Dom prata massa barn i början men nu senaste tiden skriver hon bara massa om hur bra kille han är och hur stolta hans föräldrar ska vara mm. Han skickat då tillb att hon är en bra mamma..ett sms som han sedan raderar ur tel för han inte vill att jag ska få se det för han påstår att jag skulle bara bli upprörd kanske så det var bättre att ta bort det. Jag har en känsla av att den relation och bekräftelse han får av henne gör att han omöjligen har haft tid att sätta sig in i sin roll här hemma och det är lätt att falla dit när allt e så nytt och tungt hemma ich hon kommer som en frisk fläkt i hans liv! Han säger att han absolut inte känner något för henne och det bara är vänner!! Har frågat massa ggr får samma svar. Har även för ca 3 v sen bett han att det ska sluta skriva till henne efter jobbet och han prata med henne om det, men självklart sket båda dom i det och fortsatt skicka till varann. Vi ska gå i familje terapi och han säger att han vill kämpa för oss.. Men hur ska det gå till undrar ja?! Mår så jävla dåligt och kämpar varje dag för att klara ta hand om dottern. Hoppas att nån kanske varit i sms sits som kan hjälpa mig?!