• Molly03

Äntligen!!

Hej alla!
    Jag skrev här flitigt för något år sedan men slutade för att försöka att inte tänka på att bli gravid. Nu äntligen har det hänt och min dotter 3,5 ska få ett syskon i september. Jag har tagit 3 grav tester så nu börjar jag tro på det.

Vi hade börjat en utredning men min man och jag drog ut på det av någon anledning. Innerst inne visste vi väl att vi var normala eftersom vi har en tjej sen innan. Mina tester gjorde först och efter några veckor gjorde jag skölj av äggledarna och nu under julledigheten åkte min man iväg och gjorde sitt test. Alla mina tester var normala men vi har inte fått reda på hans ännu men det känns ovikitigt nu.

Ett symtom som jag hade om jag tänker efter nu är att jag drömde att en nära anhörig dog. Både min dotter och man dog i min dröm, fast de var samma person på något sätt, hemsk dröm. En kompis berättade för ett par månader sedan att det är jättevanligt att man kan drömma att någon dör när man är gravid. Jag trodde första att jag tänkt så mycket på det så att jag "framkallade" drömmen men så var det inte.

Vill bara säga till er som också försökt länge, snart blir det er tur. Jag håller tummarna på att det blir snart.

Lycka till alla ni nygravida och alla som snart kommer att bli gravida!

Kram från mig

• Svar på tråden Äntligen!!
  • lynet70

Grattis och fortsatt lycka till.

• Bakverk

cah: Tack! Ska testa om någon dag eller två...

• Bakverk

cah: Testade neg med Billiga tester igår. Men jag har hört att dem testerna kan vara lite si och så.

• Molly03

Tack alla snälla rara tjejor.

Bakverk: Våra kompisar som försökt i 3 år skulle precis börja med sin provrörsbefruktning. 2 veckor innan fick hon ett plus, så jag det ligger absolut något med att psyket spelar roll. Många som adopterar eller skaffar hund brukar brukar bli gravida erter ett tag, jag har 2 bevis på det.

Hoppas 2006 bli ett kanonår med många bebisar!!

Kram!

• Bakverk

Molly03: Jag hoppas så är fallet för oss oxå!!! Vi båda har kännt oss mer avslappnade nu!

• Rhonda Breeze

Grattis!

Vad intressant (och lite kusligt) att det är vanligt att man drömmer om att någon dör när man är gravid...

Svar på tråden Äntligen!!